سایت موزیک

موزیک های جدید و خاطره انگیز

۴ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

وکلا آوای وکیل

 

وکیل الزام به تنظیم سند رسمی

قطعا می‌دانید که یکی از معتبرترین اسناد و مدارک برای اثبات مالکیت هرنوع مالی اعم از منقول و غیرمنقول، سند رسمی آن مال می‌باشد. به همین علت است که همه ما پس از آنکه مالی را از شخصی خریداری می‌کنیم،‌ سریعا به دنبال انتقال سند مالکیت آن می‌باشیم تا در آینده با مشکلات بزرگتری روبرو نشویم. حال گاهی پیش می‌آید که هریک از ما پس از انجام معامله و تنظیم قولنامه برای خرید هر مالی از جمله ملک، خودرو و…، طرف معامله حاضر به تنظیم سند رسمی نمی‌شود. حال در این صورت است که ناچارا باید به دادگاه مراجعه کرده و الزام وی به تنظیم سند رسمی را خواستار شویم. اینجاست که پای وکیل الزام به تنظیم سند رسمی به میان می آید.

وکیل امور کیفری

دعاوی مطرح شده در مراجع قضایی به دو دسته حقوقی و کیفری تقسیم می‌شوند. دعاوی حقوقی و کیفری از جهات مختلف با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند از جمله؛ نحوه شکایت، دادگاه صالح به رسیدگی،‌ روند دادرسی و…. اگر بخواهیم به طور کلی و عامیانه بگوییم، هرگونه اموری که نشأت گرفته از جرایم و مجازات‌ها باشد و به موجب آن جان، مال و آبروی شخصی به خطر بیفتد، دعوا از نوع کیفری می‌باشد. دعاوی کیفری به انواع مختلفی تقسیم شده و رسیدگی به این گونه دعاوی، مراحل و روند دادرسی مربوط به خود را به دنبال دارد. جهت حل‌وفصل امور کیفری به جهت اهمیت خاصی نیز که به همراه دارد، قطعا ضروری است که از یک وکیل خبره کیفری استفاده شود.

وکیل تصرف عدوانی

همان‌طور که می‌دانید، مسایل حقوقی و قضایی دارای پیچیدگی‌ها و همچنین اصطلاحات خاص مربوط به خود می‌باشد که گاهی تنها شخص وکیل یا متخصص در مسایل حقوقی از آن مطلع می‌باشد.‌ به همین علت صراحتا لازم است که هر شخصی جهت انجام امورات مختلف پرونده و روند دادرسی خود، حتما از یک وکیل خبره و کاردان دادگستری یا مشاور متخصص حقوقی بهره ببرد. دعاوی ملکی همچون سایر دعاوی مطرح شده در مراجع قضایی دارای پیچیدگی‌های مختص به خود بوده و علاوه‌بر آن انواع مختلفی را شامل می‌شود. تصرف عدوانی نیز یکی از دعاوی مربوط به امورات ملکی می‌باشد که پیگیری روند دادرسی آن نیازمند بهره‌گیری از یک وکیل تصرف عدوانی است.

وکیل مطالبه وجه چک

همه ما تا به حال با اسنادی چون چک و سفته سروکار داشته‌ایم و از اهمیت و کاربردی که در زندگی هریک از ما دارد تا حدودی باخبر هستیم. شاید در ابتدا کمی برایتان عجیب یا حتی غیرواقعی به نظر برسد اما به جرات می‌توان گفت، یکی از پرشمارترین دعاوی مطرح شده در مراجع مختلف دادگستری در ارتباط با اسنادی چون چک و سفته می‌باشد. اما به نظر شما علت آن چیست؟ چرا بسیار پیش می‌آید که افراد بر سر صدور چک یا دریافت آن از شخصی به مشکل برمیخورند؟ بله درست است. عدم آگاهی از بسیاری از قوانین و مقررات مرتبط با اسناد می‌تواند، بالاخره در جایی گریبانگیر ما شود. یکی از متعددترین دعاوی مربوط به چک نیز مطالبه وجه چک می‌باشد که در اینصورت، لازم است از یک وکیل مطالبه وجه چک برای حل مشکل استفاده کرد.

۲۹ تیر ۰۰ ، ۱۸:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at

زندگی بهتر

 

برقراری ارتباط با دیگران

 

تفاوتی ندارد که مدیر یک کسب و کار باشید یا کارمند، شاغل باشید یا خانه‌دار، جوان باشید یا میانسال، فروشنده باشید یا مشتری، زن باشید یا مرد؛ در هر جایگاه اجتماعی که باشید، اگرمهارت برقراری ارتباط با دیگران را بلد باشید، راحت‌تر خواهید توانست در ذهن اطرافیان تاثیر مثبت گذاشته و به دور از هر مشاجره، به چیزی که می‌خواهید، دست پیدا کنید.

حتما افرادی را دور و برتان می‌شناسید که طوری با دیگران حرف می‌زنند گویی معجزه می‌کنند؛ این قبیل از افراد دایره ارتباطی قوی‌تری دارند و همیشه خدا هم موفق هستند.

برقراری ارتباط با دیگران، چه در محیط‌های شخصی و در محیط‌های کاری، مهارتی آموختنی است. اگر از قانون‌های مشخصی پیروی کنید، حتما شما هم می‌توانید ارتباطی موفق با دیگران برقرار کرده و از مزایای این ارتباطات موفق، بهره‌مند شوید.

 

مدیریت ذهن به چه معناست؟

مدیریت ذهن به معنای جهت‌دهی آگاهانه و هوشیارانه به افکار است. جالب است بدانید هر کدام از ما انسان‌ها، روزانه به صورت متوسط ۵ هزار الی ۷ هزار بار فکر می‌کنیم. عدد بزرگی است و ممکن است به نظر غیرواقعی برسد. ولی کافی است دقت کنید که طی روز، وقتی از خواب بیدار می‌شوید، تا زمان برگشتن دوباره به تخت خواب، چند بار با خودتان صحبت کرده‌اید؟ منظورمان همان صدای پس‌زمینه درونی است که هر لحظه در ذهنتان می‌پیچد و خاموش هم نمی‌شود. این صداهای درونی، همان افکار ما هستند. دامنه گفتگوهای درونی گسترده است و از فکر کردن برای انتخاب وعده‌های غذایی گرفته تا تصمیم‌گیری در مورد استراتژی کسب‌وکار را شامل می‌شود، تقریبا، تک تک این ۷ هزار فکر، در زندگی ما تاثیر می‌گذارند.

به عنوان یک نکته، در نظر داشته باشید: واقعیت زندگی ما، بر مبنای فکرهای ما تعیین می‌شود.

رشد فردی

رشد فردی اصطلاحی است که طی چند سال گذشته، بیش از پیش سر زبان‌ها افتاده و توجه تعداد زیادی از افراد را به خود جلب کرده است. بگذارید یکی از دلایل این محبوبیت را با شما در میان بگذارم. موضوع به ظهور و گسترش اینترنت برمی‌گردد. امروزه جهان به یک دهکده جهانی تبدیل شده و عموم مردم راحت‌تر از گذشته می‌توانند به سخنرانی‌ها و زندگی‌نامه‌های افراد موفق دست پیدا کنند و نکته‌ای که در سخنرانی‌ها و زندگی‌نامه اکثر افراد موفق جهان مشترک است، چیزی نیست جز تمایل به پیشرفت، برنامه‌ریزی و گام برداشتن در مسیر رشد فردی.

اگر بخواهیم رشد فردی را در یک جمله معنا کنیم، باید بگوییم: به فرآیند پیوسته‌ای که باعث می‌شود یک فرد از وضعیت فعلی که دارد، به بهترین خودش تبدیل شود، رشد فردی گفته می‌شود.

افزایش اعتماد به نفس

احتمالا جایی خوانده یا شنیده باشید که اعتماد به نفس یعنی به توانایی‌هایمان اطمینان و ایمان داشته باشیم و برای مثال، مدام با خودمان بگوییم: «من یک نقاش زبردست هستم و می‌توانم با حرکات و ضربه‌های قلم‌مو، مناظر زیبایی را روی بوم نقاشی به تصویر بکشم.»

مشکلی که در این نگرش وجود دارد، این است که تعداد مهارت‌هایی که شما می‌توانید بیاموزید و در انجام دادنشان توانایی فوق‌العاده به دست آورید، اندک است؛ بنابراین اگر احساس اعتماد به نفس درونی‌تان را بر اساس کارهایی که در آن‌ها مهارت دارید، بنا کنید، فقط مواقعی احساس اعتماد به نفس و خودباوری می‌کنید که مشغول انجام آن کار باشید.

۲۹ تیر ۰۰ ، ۱۲:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at

بهترین پت شاپ آنلاین

 

بدون شک بهترین پت شاپ آنلاین، باید خدماتی متمایزتر نسبت به سایر فروشگاه های محصولات حیوانات خانگی داشته باشد. این در حالی است که صاحبان و مالکان حیوانات خانگی در یک سال اخیر با شیوع بیماری همه گیر کرونا، به خدمات و خرید آنلاین و اینترنتی محصولات حیوانات خانگی از فروشگاه های مختلف روی آورده اند.

فروشگاه های محصولات حیوانات خانگی در رقابت برای بهترین پت شاپ آنلاین شدن، سعی می کنند خدمات متنوع تر و حتی محصولات گوناگونی را به مشتریان خود عرضه کنند. حتی رضایت صاحبان حیوانات خانگی را به دست آورند.

 

بهترین تشویقی برای سگ

بهترین تشویقی برای سگ کدام نوع آن هستند؟ تشویقی نوعی غذای کوچکی است که باید بین میان وعده های غذایی به سگ خود داده شود. تشویقی‌ها دارای انواع مختلفی هستند که شما میتوانید به سگ خود بدهید. برخی از بهترین تشویقی برای سگ عبارتند از:

  • تشویقی‌ رژیمی

  • تشویقی شبیه به استخوان برای سلامت دندان‌ها

  • تشویقی‌ گیاهی

  • تشویقی جویدنی (گوشت، استخوان و غضروف حیوانی)

  • تشویقی‌ نرم

  • بیسکوییت تشویقی

گفتیم که تشویقی‌ها دارای انواع مختلفی هستند برخی از آنها مث اسنک میمونه و سگ براحتی آنرا می‌خورد و اما برخی از آنها جویدنیه و سگ برای خوردن آن باید وقت زیادی را بگذراند. شما باید نحوه خوردن هر نوع تشویقی را به سگ خود آموزش دهید.

 

آیا از هر شوینده ای میتوان برای شستن گربه ها و در کل حیوانات خانگی استفاده کرد؟!

جواب این سوال خیر است. زیرا گربه ها و تقریبا همه حیوانات خانگی دارای جنس و پوست حساسی می باشند. در صورت استفاده از شامپو و شوینده های غیر استاندارد که برای حیوانات نیستند باعث بروز مشکلات جدی و جبران ناپذیر می شود. درحالی است که بارها دیده شده این مشکلات ممکن است در آن واحد مشاهده نشوند و در طول گذشت زمان خودشان را نشان دهند. چرا که شامپو های انسانی و شوینده های دیگر به میزان لازم برای رفع آن نیازی که تولید شده اند اسیدی یا بازی هستند.

در حالی است که گربه ها پوست و مو به شدن نحیف و نازکی دارند و این امر باعث آسیب های جبران ناپذیر می شود. و این حالیست که بهترین شامپو برای گربه شامپویی است که دارای آنزیم های لازم  برای شست و شو و پاکیزکی گربه ها باشد. حتی برخی از دامپزشکان و متخصصان معتقد اند که حتی استفاده ی از شامپو سگ هم برای گربه ها مناسب نیست!

میتوانید مقاله کامل این مطلب را در سایت زیر بخوانید

https://eatpetshop.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%DA%AF%D8%B1%D8%A8%D9%87/

 

بهترین شامپو سگ

در انتخاب و خرید بهترین شامپو سگ ، باید به این نکته توجه داشته باشید که نوعی از شامپو را برای حیوان خانگی خود انتخاب کنید که از عطرهای خشن و مواد نامناسبی ساخته نشده باشند. از طرفی هم، شما به عنوان مالک و صاحب حیوان خانگی خود، مسئول نظافت و استحمام سگ تان هستید. یک حمام مناسب با شامپوی مرغوب سگ به تمیز و مرطوب نگه داشتن پوست و کت سگ شما کمک می کند. نوع شامپویی که برای سگ خود استفاده می کنید، سهم زیادی در حفظ سلامت مطلوب پوست و کت حیوان خانگی شما دارد.

استحمام منظم سگ به تمیز، سالم و مرطوب نگه داشتن پوست و کت حیوان خانگی شما کمک می کند. شامپوهای سگ به گونه ای ساخته شده اند که پوست حساس سگ را ملایم و خوشبو کنند. این در حالی است که بسیاری از افراد از شامپوی انسانی برای سگ های خود استفاده می کنند. اما این محصولات می توانند به پوست سگ آسیب برسانند. حتی ممکن است پوست آنها را در برابر مشکلاتی مانند پوسته پوسته شدن پوست و عفونت ها آسیب پذیر کنند. بهترین شامپوی سگ، شامپویی است که مخصوص سگ ها تهیه شده است.

۲۸ تیر ۰۰ ، ۱۸:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at

مشاوره تلفنی

مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روان آرام شامل بسیاری از مواردی که در امروزه بخش زیادی از افراد جامعه را در برمی گیرید.با بهره‌گیری از مشاوره ی تلفنی می توان بر بسیاری از این موارد غلبه کرد. معمولا دیده شده که بسیاری از افراد در بازگو کردن این مسایل بطور رو در رو کمی معذور هستند اما با بهره‌گیری از خدمات مشاوره ی تلفنی می توانند براحتی مسایل خود را با بهترین مشاوران روان آرام در میان بگذارند.

مواردی که می توان آنها را بصورت تلفنی در میان گذاشت عبارت است از :

  • مشکلات زناشویی،مشکلات خانوادگی و فردی ، مشاوره خانواده آنلاین

  • مشاوره تلفنی اعتیاد،مشاوره کودک،مشاوره بلوغ نوجوانان و جوانان، مشاوره روانشناسی سالمندان، انتخاب مشاور خانم یا آقا به دلخواه خودتان

  • مشاوره روانشناسی خیانت همسر،طلاق و مسائل حقوقی آن،مشاوره ازدواج،دوران قبل ازدواج،دوستی نامزدی و دوران عقد

  • مشاوره تلفنی اضطراب،استرس،افسردگی،ترس و عدم اعتماد به نفس، پاسخگویی به سؤالات متداول شما در زمینه مشاوره خانواده و روانشناسی

۲۸ تیر ۰۰ ، ۱۸:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at