لوله کشی ساختمان

لوله کشی ساختمان یکی از دغدغه های اصلی هر فردی برای ساختمان خود به حساب می آید. در واقع لوله کشی یک اصطلاح کلی است زیرا خود به انواع مختلفی تقسیم می شود. این به این معنا است که روش ها و شیوه های مختلفی برای آن وجود دارد. از این رو افراد تمایل دارند تا با بهتریم روش های لوله کشی ساختمان آشنا شوند. ابتدا لازم است ذکر کنیم که هر کدام از این روش ها مزایا و معایب مربوط به خود را دارند و تصمیم گیری نهایی بر عهده کارفرما و با توجه به شرایط او می باشد.

کدام لوله کشی برای ساختمان بهتر است؟

یکی دیگر از سوالات رایجی که میان کارفرمایان مطرح می شود این است که کدام روش لوله کشی برای ساختمان از همه لحاظ بهتر است. معمولا کارفرمایان فاکتور هایی اعم از هزینه، شیوه اجرا و مقاومت و دوام سیستم های لوله کشی را در نظر می گیرند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با تیم مشاوره و کارشناسان فروش مجموعه آتاپایپ در ارتباط باشید. کارشناسان فروش مجموعه می توانند به شما در خصوص انتخاب بهترین سیستم لوله کشی برای ساختمان هایتان کمک شایانی نمایند. از این رو انتخاب بهترین شیوه لوله کشی برای ساختمان های شما تا حدود زیادی به نوع ساختمان، نیاز و بودجه شما بستگی دارد و لازم است تا به طور کامل ترین بررسی شود. از این رو بهتر است که قبل از خرید تمامی جوانب و شرایط خود را بسنجید و سپس اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایید.

بهترین لوله پلیکا

درباره ی لوله پلیکا بیشتر بدانیم

جالب است بدانید که لوله پلیکا را می توان از جمله اولین لوله های استفاده شده در صنایع ساخت و ساز به حساب آورد. همان گونه که ذکر شد، لوله پلیکا عمدتا از دو نوع آلیاژ PVC و UPVC ساخته می شود که هر دو جزو آلیاژ

های پلیمری با کیفیت محسوب می شوند. دلیل نام گذاری این لوله مربوط به کاشف آن است که به همین نام می باشد.

مزایای استفاده از لوله پلیکا:

مقاومت در برابر عوامل فیزیکی

مقاومت در برابر عوامل شیمیایی

استحکام بالا در عین سبک بودن

 

نصب آسان

انعطاف پذیری بالا

حفظ کیفیت سیالات

مقاومت در برابر خوردگی

بهترین لوله پلی اتیلن

کاربرد لوله های پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن کاربرد بسیار زیادی دارند و هرروز بر کاربرد آن ها افزوده می شود، از کاربرد های شهری و صنعتی گرفته تا کاربرد های کشاورزی و روستایی، لوله های پلی اتیلن همواره خوش درخشیده و کیفیت خود را به همگان ثابت کرده اند. کاربرد های اصلی و مهم این لوله ها به شرح زیر است: 

  • شبکه های انتقال آب شهری و روستایی 
  • شبکه های انتقال انواع فاضلاب صنعتی و شهری
  • سیستم های انتقال گاز و نفت 
  • پوشش و محافظ برای انواع سیم و کابل برق 
  • سیستم های آبیاری بارانی و قطره ای

دقت کنید که این لوله ها تنوع بسیار بالایی دارند و شما باید متناسب با نیاز و شرایطی که دارید گزینه مناسب را خریداری نمایید. جهت اطلاع از قیمت روز پلی اتیلن می توانید با مجموعه آتاپایپ در ارتباط باشید. افزایش روز افزون تولید پلی اتیلن و لوله ها ایران را به یکی از قطب های فعال تولید لوله پلی اتیلن در جهان تبدیل کرده است. لازم به ذکر است که دسته بندی دیگری از لوله های پلی اتیلنی نیز وجود دارد و آن هم لوله های آبیاری است. این لوله ها بر اساس کاربرد خود به دو نوع لوله های با چگالی بالا و لوله های با چگالی پایین تقسیم می شوند.