آیا می دانید وارد کننده اصلی یونیت دندانپزشکی زیگر v1000 در ایران کدام شرکت است ؟

شرکت فیروز طب زمان ( فیروز دنتال ) وارد کننده ی یونیت صندلی های  زیگر فیروز1000 (V1000) می باشد.

مهم ترین عامل انتخاب یونیت دندانپزشکی کدام است؟

از مهم ترین عوامل انتخاب یونیت دندانپزشکی قیمت و کیفیت آن است. یونیت زیگر V1000   این دو ویژگی را دارد و به خوبی می تواند پاسخگوی نیازهای دندانپزشکان و مراجعان آن ها باشد.

همانطور که می دانید  یونیت صندلی زیگر v1000  یا همان  فیروز 1000  یکی از پر طرف دارترین یونیت صندلی ها در بازار تجهیزات دندانپزشکی ایران است که شرکت تجهیزات دندانپزشکی  فیروز طب زمان ( فیروز دنتال )  از سال 1392 این یونیت صندلی را وارد بازار تجهیزات دندانپزشکی ایران کرد و از همان ابتدا مورد استقبال دندانپزشکان گرامی در سرتاسر ایران قرار گرفت و تا به امروز نیز همه روزه به طرف داران این یونیت صندلی افزوده می شود .

اتوکلاو چیست؟

اتوکلاو برمبنای فشار و دما عملیات استریل را انجام می دهد . در این دستگاه از بخار اشباع شده جهت افزایش دما برای استریلیزاسیون وسایل و ابزار دندانپزشکی استفاده می شود . بخار تولید شده در دستگاه اتوکلاو قابلیت این را دارد که عوامل بیماری‌زا را از بین ببرد .

جهت اطلاع از قیمت اتوکلاو به سایت فیروزدنتال مراجعه کنید

توربین ها

توربین ها ابزار هایی هستند که سرعت بالا وقدرت پایین دارند و برای برداشتن نسج، پوسیدگی و صیقل کاری باتراش روی دندان درحداقل زمان بکارمیروند و آنگل ها ابزارهایی هستند که دارای گشتاور بالا وسرعت پایین بوده و توسط یک موتور کار میکنند. AIR MOTOR که موتور آن با هوا کار میکند و MICRO MOTOR که با برق کار میکند.