سایت موزیک

موزیک های جدید و خاطره انگیز

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

نکاتی که باید قبل از ازدواج در نظر بگیرید

سوالات آشنایی قبل از ازدواج دختر و پسر می تواند به تداوم زندگی زناشویی کمک کند. در ازدواج دختر و پسری که قبلا یکدیگر را نمی شناسند، با یکدیگر پیمان ازدواج می بندند، بنابراین با مطرح کردن سوالاتی می توانید طرف مقابل را به بهترین نحو ممکن بشناسید. هر چقدر که سوالات جامع باشد به همان اندازه یکدیگر را بهتر خواهید شناخت

دلیل پرسشگری سوالات آشنایی قبل از ازدواج

سوال های قبل از ازدواج بهترین روش برای سنجش سلامت روانی طرف مقابل است که نسبت به ازدواج با شما مصر است. شما باید سوالات آ قبل از ازدواج را به گونه ای طراحی کنید که بتوانید همه ابعاد شخصیتی طرف مقابل بسنجید.

البته شما حتی در دوران دوستی نیز می توانید سوالات آشنایی قبل از ازدواج را مطرح کرده و شخصیت طرف مقابل را بسنجید

در واقع شناخت درست شما از شریک زندگیتان کلید حل بسیاری از مشکلات زناشویی است که می تواند از طریق تست مشاوره قبل از ازدواج انجام شود.

اما این شناخت از چه راه هایی به وجود می آید.آنچه که مسلم است این است که با کمک گرفتن از یک مشاور و ایجاد فضایی امن برای هر دو نفر به منظور صحبت کردن و رسیدن به شناختی عمیق از یکدیگر ،مفید و موثر خواهد بود . روانشناسان با انجام تستهای مشاوره زناشویی کیفیت رابطه زناشویی شما را می سنجند و بر اساس آن به شما کمک می کنند.در چنین مواردی ، روانشناسان می توانند به زوجین در بهبود ارتباطات و یافتن راههای سالم برای عبور از درگیری ها کمک کنند.

همچین شما با انجام تست های مشاوره زناشویی و بررسی نتیجه ها به نقاط قوت و ضعف رابطه خود پی خواهید برد و همسر و شریک زندگی خود را بهتر خواهید شناخت.

۰۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۹:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at

سئو چیست؟

سئو چیست؟

سئو (SEO) به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو (Search Engine Optimization) است. در واقع سئو مجموعه تمام فرآیندهایی است که انجام می شود تا سایت شما از نظر گوگل به عنوان یک سایت با کیفیت شناخته شود. مهم ترین موضوع آن است که شما به صورت طبیعی و با تلاش زیاد تبدیل به یک سایت با کیفیت شوید یا از طریقی که گوگل را دور بزنید. زمانی که سئو به صورت طبیعی انجام شود سئو کلاه سفید شناخته می شود و در صورتی که به روش های نادرست انجام شود سئو کلاه سیاه است.

اگر شما یک سایت داشته باشید باید حتما پس از طراحی سایت و نهایی شدن شرایط فنی آن به سراغ سئو سایت بروید. در صورتی که سایت شما سئو مناسبی نداشته باشد نمی تواند در موتورهای جستجو رتبه مناسبی را کسب کند و بدین ترتیب نمی توانید انتظاری که از ایجاد سایت را داشتید برآورده کنید.

پس در اولین فرصت بهتر است که به دنبال یک متخصص سئو باشید. بهتر است خود شما در این زمینه نیز اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید به بررسی نتایج حاصل از آن دست پیدا کنید.

۰۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۹:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at

اتوکلاو دندانپزشکی

اتوکلاو دندانپزشکی چیست ؟

دستگاه اتوکلاو یکی از مهم ترین دستگاه ها و تجهیزات آزمایشگاهی است که با استفاده از حرارت بخار آب تحت فشار، برای استریل کردن به کار می رود. همچنین  وسیله ای  برای استریل کردن ابزارهای مورد استفاده در دندانپزشکی است.

درهنگام خرید باید به موارد زیر توجه کرد:

1.اصالت

2.ضمانت

3.قیمت

4.تامین قطعات

  شکل این دستگاه به صورت یک استوانه ی در دار است. در ابعاد صنعتی طول دستگاه های اتوکلاو به 15 متر هم می رسد. 

شرکت فیروزطب زمان(فیروزدنتال) با سابقه بیش از 25سال در زمینه تجهیزات دندانپزشکی این شرایط را فراهم نموده تا دندانپزشکان محترم اطمینان خاطر از اصالت ، گارانتی معتبر ، قیمت بسیار مناسب و موجود بودن قطعات یدکی را داشته باشند .

برای مشاهده لیست قیمت اتوکلاو دندانپزشکی روی این لینک کلیک کنید.

۰۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۸:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at

رینگ لایت در فروشگاه آواتصویر

رینگ لایت سلفی RK-12

رینگ لایت گوشی Selfie RK-12 مناسب برای استفاده بر روی گوشی های هوشمند می باشد. این محصول را می توان به همراه تمامی گوشی های موبایل استفاده کرد زیرا گیره ی اتصال تعبیه شده بر روی آن قابلیت قرار دادن این محصول را بدون محدودیت فراهم می سازد. نحوه شارژ این رینگ لایت از طریق کابل قرار گرفته در بسته بندی آن صورت می گیرد و در واقع باتری ان داخلی است.

کچ لایت رینگ لایت گوشی Selfie Ring Light RK-12 نیز همانند دیگر رینگ لایت ها بوده و همانند یک حلقه نورانی در چشم ظاهر شده و چهره شما را بسیار جذابتر میکند. این رینگ لایت سلفی از 36 ال ای دی ساخته شده و قابل شارژ است. با هر بار شارژ کامل می توان به مدت دو ساعت به صورت مداوم از این رینگ لایت گوشی استفاده نمود.

رینگ لایت Yidoblo LED FE-480 II

رینگ لایت Yidoblo LED FE-480 II برق خود را از دو راه باتری و یا برق مستقیم می تواند تهیه نماید که این قابلیت آن را مناسب برای استفاده در تمامی محیط ها ساخته است که برای عکاسی نوری با کیفیت را به شما ارائه دهد. این رینگ لایت برای گریم کردن و آرایشگاه ها نیز کاربرد دارد که  استفاده از این نور باعث حذف نور های مزاحم می شود و کار را برای این دسته از کاربران راحت تر می کند. ویژگی دیگر این نور یا همان رینگ لایت این است که کچ لایت ها را بسیار نا محسوس کرده است و بسیار زیبا نشان می دهد. کچ لایت نام دیگر انعکاس نوری است که در چشم سوژه به وجود می آید می باشد. کاربرد دیگر رینگ لایت در عکس های سلفی می باشد

کاربرد رینگ لایت :

رینگ لایت ها یا نورهای رینگی را می توان امروزه به عنوان یکی از پر کاربرد ترین تجهیزات نورپردازی دانست. این محصولات از نظر ظاهری ترکیب متفاوتی را با سایر تجهیزاتی که در آتلیه ها و سایر مکان ها برای نوردهی بکار گرفته می شوند دارد و می توان گفت که شکل آنها بر گرفته از ظاهر دایره ای شکل آنها می باشد. این دسته از محصولات معمولاً از یک حلقه تشکیل شده‌اند که یا روی آن با لامپ‌های کوچک LED پوشیده شده است، یا یک منبع نور یکپارچه اما دایره‌ای شکل است که البته نوع اول آن معمول‌ تر است.این نور‌ها همانند نام و شکلی که دارند، کاربرد خاصی هم دارند و جالب اینجاست که معمولاً هیچ منبع نور دیگری هم نمی‌تواند کار آن‌ها را انجام دهد. یکی از مهم‌ترین کاربرد‌های این نور‌ها برای عکاسان حرفه‌ای، برای عکس‌های پرتره آرایشگاه‌ها، عکس‌های پرتره مدلینگ و عروسی و همچنین عکاسی ماکرو است. این منابع نور دایره‌ای شکل، معمولاً نوری بسیار تخت و بدون سایه ایجاد می‌کنند و ضمناً اگر به عنوان منبع نور اصلی در عکاسی پرتره استفاده شوند، کچ لایت یا بازتاب نور در چشمی که از آن‌ ها حاصل می‌شود شکلی دایره‌ای و فوق العاده دارد که روح و زندگی به چهره سوژه می‌بخشد. اما دلیل اینکه این نورها را به صورت حلقوی می‌سازند این است که بتوانید لنز دوربین را از میان آن رد کنید. یعنی در واقع منبع نورانی، دورتادور لنز قرار می‌گیرد. این دقیقاً برخلاف اتفاقی است که درباره اغلب فلاش‌های روی دوربین و فلاش‌های اکسترنال می‌افتد. جالب اینجاست که برخی از نورهای رینگی اصلاً طوری طراحی می‌شوند که دیگر پایه جداگانه ندارند و عملاً دور لنز خود دوربین قرار می‌گیرند روی لنز نصب می‌شوند.

برای مشاهده و اطلاع از قیمت انواع ریمگ لایت ها به لینک زیر مراجعه کنید

https://avatasvir.com/product-category/studio-lighting-suppliment/%d8%b1%db%8c%d9%86%da%af-%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%aa/

۰۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at

تجهیزات دندانپزشکی اول دنتال

آمالگاماتور چیست ؟

آمالگاماتور چیست : برای پرکردن دندان از موادی به نام آمالگام استفاده می شود. آمالگام حاوی جیوه، مس، نقره، قلع، سرب و… می باشد.

مشکلی که وجود دارد این است که جیوه اگر با مواد دیگر ترکیب شود به سرعت سفت و خشک می گردد به همین دلیل آمالگام به صورت پودر فاقد جیوه وجود دارد و زمانی که دندانپزشک می خواهد از آن استفاده کند باید آن را با جیوه ترکیب کند. برای ترکیب کردن آن و ایجاد خمیری همگن از دستگاه آمالگاماتور استفاده می شود که کار آن مشابه همزن است.

انواع آمالگاماتور

دونوع امالگاماتور وجود دارد

  • ترکیبی
  • کپسولی

در نوع ترکیبی پودر آمالگام درون یک محفظه ریخته می شود و درون محفظه دیگر جیوه ریخته می شود. زمانی که دستگاه را روشن می کنیم جیوه و پودر با نسبت 80 درصد پودر و 20 درصد جیوه ترکیب می کند.

دستگاه آمالگاماتور مورد استفاده در دندانپزشکی است ، این دستگاه پودر آمالگام را با جیوه ترکیب کرده و خمیری آماده می کند که برای پر کردن دندان مورد استفاده قرار می گیرد .

در نوع کپسولی ماده خام و ترکیب نشده آمالگام را که به صورت پودر است را درون کپسول آمالگاماتور (به شکل لوله ازمایشگاه است) می ریزند.این دستگاه با سرعت بسیار بالا این ماده را ترکیب می کند تا به صورت خمیر درآید ، بعد از آماده شدن خمیر آمالگام پزشک باید در مدت زمان کوتاهی از این خمیر استفاده کند و آن را درون دندان قرار دهد.

 

فسفرپلیت چیست ؟

سیستم رادیوگرافی با کاربرد سنسورها همچنان نوع برتر رادیوگرافی های دیجیتال موجود در زمینه‌ی دندانپزشکی هستند .ولی در طول چند سال اخیر نوع دیگری از رادیوگرافی دیجیتال با نام فسفر پلیت جایگاه ویژه ای در دندانپزشکی پیدا کرده است.

به طور کلی تشابه بسیار زیادی بین سیستم‌های فسفرپلیت دندانپزشکی یا PSP و فناوری‌های قدیمی فیلم که نسبت به نور حساسیت داشتند وجود دارد به طوری که تنها به جای فیلم از یک سنسور استفاده می‌شود.

در رادیوگرافی Projectional از صفحه فسفرپلیت به عنوان شناساگر اشعه X-RAY استفاده می‌شود که رادیوگرافی فسفرپلیت یا Computed Radiography نام دارد که نباید آن را با توموگرافی کامپیوتری که از فرآیند کامپیوتری برای تبدیل رادیوگرافی‌های Projectional به تصاویر 3D استفاده می‌کند اشتباه گرفت.

همچنین صفحات فسفر پلیت به طور معمول در رادیوگرافی Projectional مورد استفاده قرار گرفته و نباید با فلوروسکوپی اشتباه گرفته شوند.

رادیوگرافی کامپیوتری در هر دو رادیوگرافی صنعتی و Projectional پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شناساگرهای موجود در صفحات تصویربرداری در بسیاری از مطالعات بلورشناسی نیز استفاده می‌شوند.

۰۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۶:۲۲ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at

بهترین وکیل تهران

انتخاب وکیل یکی از مهم ترین اقداماتی است که برای رفع مشکلات حقوقی خود اتخاذ کنید. انتخاب بهترین وکیل تهران اگر چه امری زمان بر است اما در نهایت به نتایج مثبت در پرونده حقوقی شما ختم خواهد شد. یک وکیل خوب ویژگی های خاصی دارد که می توانید با استفاده از مقاله پیش رو از آن ها آگاه شده و سپس نسبت به انتخاب وکیل اقدام کنید.

وکیل ملکی

وکیل ملکی باید بتواند به خوبی به اجرای احکام موجود نظارت کند؛ پس از انشاء رای توسط قاضی و ارجاع آنبه واحد اجرای احکام، این واحد وظیفه ی اجرای صحیح حکم را دارد. وکیل ملکی تهران میتواند برروی عمل کرد نهاد های اجرا کننده حکم نظارت و دقت داشته باشد تا اگر احکام درست و دقیق اجرا نشد برای جلوگیری از تضییع حق موکل اعتراضات و اقدامات حقوقی متناسب را انجام دهد.

وکیل اوقاف

در خصوص وکیل اوقاف اینگونه میتوان بیان نمود که از تاریخ  تصویب قانون اوقاف اموری من جمله : نظارت کامل بر کلیه اموال مربوط به تولیت و نظارت متولیان، اداره امور امکان مذهبی اسلامی، اداره امور حج و مواردی که در ماده ۱ قانون اوقاف بدان اشاره گردیده است در صلاحیت سازمان اوقاف قرار گرفته  که در تبصره ۳ ماده  ۴ قانون اوقاف به موضوع وکیل اوقاف اشاره شده است.

بدین شرح که در موقوفاتی که شرط مباشرت نشده باشد هرگاه متولی برای تصدی تمام یا قسمتی از امور مربوط به موقوفی وکیلی انتخاب کند، وکیل مذکور باید توانایی انجام امور وکالت را داشته باشد، در صورتی که وکیلی از طرف متولی برای انجام تمام یا قسمتی از امور مربوط به موقوفه انتخاب شده به تشخیص سازمان اوقاف قادر به انجام امور موقوفه  نباشد، مراتب کتبا  به طریق اطمینان بخشی به متولی ابلاغ خواهد شد.

وکیل ارث

برای آنکه ارث توسط ورثه دریافت شود در ابتدا باید وارثیت آنان تایید و در ادامه سهم الارث آنان نیز معین گردد.

با انجام مراحل فوق مسئله انحصار وراثت به دادگاه ارجاع داده می شود و دادگاه با صدور گواهی انحصار وراثت سهم الارث هر فرد را مشخص می کند. در صورت بروز هرگونه مشکل در بین وراث در رابطه با مسئله انحصار وراثت می توان با دخالت وکیل ارث نسبت به حل این موضوع اقدام کرد.

۰۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at

بهترین لنزهای سونی

در این مقاله سعی داریم تا بهترین لنزهای سونی را به شما معرفی نماییم تا بتوانید انتخاب بهتری در خرید این لنز ها داشته باشید. البته باید به یاد داشته باشید که لنز های مختلف برای اهداف و زمینه های متفاوت مورد استفاده قرار میگیرند.

سونی بعد از ساخت دوربین های فوق العاده خود لنز هایی را برای این دوربین ها طراحی نمود که مانت آنها E نام داشت. شایان ذکر است که این لنز ها برای دوربین های بدون آیینه فول فریم سونی طراحی شده است اما از آن ها میتوان بر روی دوربین های APS-C نیز استفاده نمود که در این صورت ضریب 1.5x خواهد خورد.

1 – لنز سونی FE 16-35mm f/2.8 GM

 

یک لنز زوم فوق العاده با زاویه واید برای عکاسان سونی به دست

 فوکوس این لنز بسیار سریع و بی صدا بوده و برای دوربین هایی مانند A7 RII که از رزولوشن بالایی برخوردار است نیز بسیار مناسب بوده چرا که کیفیت بالای اپتیک این لنز کیفیت تصاویر با رزلوشن بالا را حفظ مینماید.

2 –  لنز سونی FE 85mm f/1.4 GM

هر انچه که از یک لنز پرتره انتظار دارید و حتی بیشتر

اگر به دنبال یک لنز پرتره برای دوربین سونی خود میگردید که عکس های خارق العده خلق کند به طور حتما این لنز بهترین انتخابی است که دارید. داشتن 11 تیغه دیافراگم مدور این امکان را به شما میدهد تا بوکه هایی را در عکس به وجود اورید که در کمتر لنزی دیده میشود

برای خرید این لنز میتوانید به لینک زیر مراجعه فرمایید :

لنز سونی FE 85mm f/1.4 GM

3 – لنز سونی FE 50mm f/1.8

یک لنز مناسب و ارزان با کیفیت عالی

اگر به دنبال یک لنز پرایم نرمال ارزان قیمت و با کیفیت هستید این لنز انتخاب مناسبی برای شما است.

4 – لنز سونی FE 90mm f/2.8 Macro G OSS

با این لنز اجسام و موجودات را بزرگتر از آنچه که هستند ببینید

 

با این لنز میتوانید تا جایی که می خاهید به سوژه نزدیک شوید و بر روی آنها فوکوس کنید. به همین جهت این لنز برای عکاسی ماکرو و سوژه های کوچک مناسب است.

5 – لنز سونی FE 85mm f/1.8

این لنز علاوه براپتیک عالی از وزن کم ۳۷۱ گرمی نیز بهره میبرد این به معنی کیفیت تصاویر بیشتر و کنترل بهتر بر روی دوربین. دلیل وزن کم این لنز به خاطر کارگیری از پلاستیک مرغوب با ساختار پیچیده در بدنه آن است.

برای اطلاعات بیشتر و خرید این لنز میتوانید به لینک زیر مراجعه فرمایید :

لنز سونی FE 85mm f/1.8

6 – لنز سونی FE 12-24mm f/4 G

اگر می خواهید که بخش وسیعی از منظره را در فریم خود قرار دهید باید گفت که این لنز برای شما ساخته شده است

7 – لنز سونی FE 70-200mm f/4 G OSS

یک لنز تله فوتو زومبا کیفیت مناسب برای ورزش و حیاط وحش

شارپنس و کیفیت تصاویر در این لنز بسیار عالی است. اما هنگامی که از فاصله کانونی 70 در f/4 استفاده میشود و یا از فاثله 200 میلیمتری در تمام محدود دیافراگم ، دراطراف تصویر شارپنس تا حدی کاهش میابد.

8 – لنز سونی Distagon T* FE 35mm f/1.4 ZA

این لنز از دیافراگم بسیار بزر f/1.4 بهره میبرد که کنترل خوبی را بر عمق میدان داشته و در شرایط نوری ضعیف نیز این امکان را به عکاس میدهد تا عکس های با کیفیتی را به ثبت برساند

۹ – لنز سونی Vario-Tessar T* FE 24-70mm f/4 ZA OSS

ر خلاف اکثر لنز های 24-70 بازار این لنز به جای دیافراگم f/2.8 از دیافراگم f/4 برخوردار است. این موضوع کمک میکند تا این لنز کوچکتر و سبکتر از مدل 2.8 باشد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید این لنز میتوانید به لینک زیر مراجعه فرمایید :

لنز سونی Vario-Tessar T* FE 24-70mm f/4 ZA OSS

10 – لنز سونی FE 100-400mm f/4.5-5.6 GM OSS

این تنها لنز سونی است که برای دوربین های بدون آینه ساخته شده که محدود فاصله کانونی بیشتر از 200 میلیمتر را پوشش میدهد

۰۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۴:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at

لوازم و غذاهای حیوانات خانگی

ممکن است  شما هم از آن دسته افرادی باشید که با نگهداری حیوانات در منزل مخالفید اما باید مطلع باشید برخی حیوانات نیازمند به نگهداری توسط انسان هستندو در صورت رها شدن در طبیعت زنده نخواهند ماندهمچنین گاهی با حیوانات زخمی یا جدامانده از مادر مواجه می‌شوید که باید تحت مراقبت قرار بگیرند. در این صورت نیاز است اطلاعات لازم در این زمینه را داشته باشید.

باید به سگ آموزش داده شود تا در رژیم غذایی خود در کنار موتد پروتئینی و گوشتی  میوه وسبزیجات را مصرف کند  که این امر باعث تامین ویتامین بدنش شود یا از غذاهای ویتامینه مانند کنسرو های مخصوص سگ استفاده شود که بهترین نوع آن در فروشگاه ایت شاپ با قیمت مناسب موجود است .

به هیچ وجه نباید به سگ شیرینی و شکلات و قند و اینطور موارد خورانده شود، چون سگ ها با مصرف شیرینی جات و کلا مواد شیرین انسولین بیشتری درون  بدنشون ترشح می شه و نهایتا این باعث کاهش قند خونشون میشه  که باعث ناراحتی کبد وکلیه آنها میشه.باید بیشتر از غذای های خشک برای سگ استفاده کرد

۰۵ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at