بدون شک بهترین پت شاپ آنلاین، باید خدماتی متمایزتر نسبت به سایر فروشگاه های محصولات حیوانات خانگی داشته باشد. این در حالی است که صاحبان و مالکان حیوانات خانگی در یک سال اخیر با شیوع بیماری همه گیر کرونا، به خدمات و خرید آنلاین و اینترنتی محصولات حیوانات خانگی از فروشگاه های مختلف روی آورده اند.

فروشگاه های محصولات حیوانات خانگی در رقابت برای بهترین پت شاپ آنلاین شدن، سعی می کنند خدمات متنوع تر و حتی محصولات گوناگونی را به مشتریان خود عرضه کنند. حتی رضایت صاحبان حیوانات خانگی را به دست آورند.

 

بهترین تشویقی برای سگ

بهترین تشویقی برای سگ کدام نوع آن هستند؟ تشویقی نوعی غذای کوچکی است که باید بین میان وعده های غذایی به سگ خود داده شود. تشویقی‌ها دارای انواع مختلفی هستند که شما میتوانید به سگ خود بدهید. برخی از بهترین تشویقی برای سگ عبارتند از:

  • تشویقی‌ رژیمی

  • تشویقی شبیه به استخوان برای سلامت دندان‌ها

  • تشویقی‌ گیاهی

  • تشویقی جویدنی (گوشت، استخوان و غضروف حیوانی)

  • تشویقی‌ نرم

  • بیسکوییت تشویقی

گفتیم که تشویقی‌ها دارای انواع مختلفی هستند برخی از آنها مث اسنک میمونه و سگ براحتی آنرا می‌خورد و اما برخی از آنها جویدنیه و سگ برای خوردن آن باید وقت زیادی را بگذراند. شما باید نحوه خوردن هر نوع تشویقی را به سگ خود آموزش دهید.

 

آیا از هر شوینده ای میتوان برای شستن گربه ها و در کل حیوانات خانگی استفاده کرد؟!

جواب این سوال خیر است. زیرا گربه ها و تقریبا همه حیوانات خانگی دارای جنس و پوست حساسی می باشند. در صورت استفاده از شامپو و شوینده های غیر استاندارد که برای حیوانات نیستند باعث بروز مشکلات جدی و جبران ناپذیر می شود. درحالی است که بارها دیده شده این مشکلات ممکن است در آن واحد مشاهده نشوند و در طول گذشت زمان خودشان را نشان دهند. چرا که شامپو های انسانی و شوینده های دیگر به میزان لازم برای رفع آن نیازی که تولید شده اند اسیدی یا بازی هستند.

در حالی است که گربه ها پوست و مو به شدن نحیف و نازکی دارند و این امر باعث آسیب های جبران ناپذیر می شود. و این حالیست که بهترین شامپو برای گربه شامپویی است که دارای آنزیم های لازم  برای شست و شو و پاکیزکی گربه ها باشد. حتی برخی از دامپزشکان و متخصصان معتقد اند که حتی استفاده ی از شامپو سگ هم برای گربه ها مناسب نیست!

میتوانید مقاله کامل این مطلب را در سایت زیر بخوانید

https://eatpetshop.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%DA%AF%D8%B1%D8%A8%D9%87/

 

بهترین شامپو سگ

در انتخاب و خرید بهترین شامپو سگ ، باید به این نکته توجه داشته باشید که نوعی از شامپو را برای حیوان خانگی خود انتخاب کنید که از عطرهای خشن و مواد نامناسبی ساخته نشده باشند. از طرفی هم، شما به عنوان مالک و صاحب حیوان خانگی خود، مسئول نظافت و استحمام سگ تان هستید. یک حمام مناسب با شامپوی مرغوب سگ به تمیز و مرطوب نگه داشتن پوست و کت سگ شما کمک می کند. نوع شامپویی که برای سگ خود استفاده می کنید، سهم زیادی در حفظ سلامت مطلوب پوست و کت حیوان خانگی شما دارد.

استحمام منظم سگ به تمیز، سالم و مرطوب نگه داشتن پوست و کت حیوان خانگی شما کمک می کند. شامپوهای سگ به گونه ای ساخته شده اند که پوست حساس سگ را ملایم و خوشبو کنند. این در حالی است که بسیاری از افراد از شامپوی انسانی برای سگ های خود استفاده می کنند. اما این محصولات می توانند به پوست سگ آسیب برسانند. حتی ممکن است پوست آنها را در برابر مشکلاتی مانند پوسته پوسته شدن پوست و عفونت ها آسیب پذیر کنند. بهترین شامپوی سگ، شامپویی است که مخصوص سگ ها تهیه شده است.