میز و صندلی برای تراس چرا ضروری است ؟

اگر یک تراس با اندازه قابل قبول دارید یکی از بهترین کارهایی که میتوانید انجام دهید دکور کردن این تراس زیبا و جذاب با انواع تجهیزات تراس و گیاهان کار چندان سختی نیست. اولین چیزی که نیاز دارید میز و صندلی تراس است. اگر تراس کوچکی دارید پس بهترین اقدام این است که از انواع کم جا آن استفاده کنید. البته دکورز نیز میتواند با توجه به اندازه تراس شما میز و صندلی تراس را سفارشی سازی کند.

در مرحله بعدی بهتر است به سراغ کفپوش مناسب بروید. اگر قصد عوض کردن کفپوش اصلی را ندارید با استفاده از چمن مصنوعی میتوانید یک محیط جذاب ایجاد کنید.

استفاده از گل ها و گیاهان از اصول اساسی دکوراسیون تراس است. شما میتوانید از گل و گیاهان برای زیباتر کردن تراس خانه استفاده کنید، حتی میتوانید از آن به عنوان پوششی برای کاهش دید از ساختمان های اطراف استفاده کنید. دیوار سبز نیز یکی دیگر از سازه هایی است که شما میتوانید برای تراس منزل از آن بهره بگیرید.

این دیوار سبز میتواند به صورت مصنوعی یا طبیعی باشد که پیشنهاد ما دیوار سبز طبیعی است. حتی میتوانید با استفاده از ویدیوهای آموزشی نیز دیوار سبز را خودتون بسازید. 

اگر تراس بزرگی دارید یک پیشنهاد ویژه تر برای شما داریم؛ طراحی روف گاردن

طراحی روف گاردن نیاز به جزئیات بسیار زیادی دارد که میتوانید در مطلب مشخص شده تمامی جزئیات مربوط به روف گاردن را ببینید. 

اگر خواستید تراس ، باغ یا ویلای خود را با مبلمان فضای باز و دیگر تجهیزات باغی تجهیز کنید، دکورز بهترین انتخاب برای شماست . با دکورز صفر تا صد تجهیز فضای باز خود را انجام دهید.

 

https://cse.google.co.ma/url?q=:https://besazobechin.com/