سایت موزیک

موزیک های جدید و خاطره انگیز

۷ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

معرفی بهترین میکروفون های بازار برای بلاگر ها و اینفلوئنسر ها

 

میکروفون یقه ای

میکروفون یقه ای یکی از پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین نوع از انواع میکروفون های موجود در بازار است، چرا که استفاده از آن ها بسیار ساده است و می توان در هر کجا آن ها را همراه داشت.

این نوع میکروفون بسیار کوچک و جمع و جور هستند و قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.

هم چنین که این روز ها به آن دلیل که در شبکه های اجتماعی بازار تولید محتوا نیز بسیار داغ است و کسی پیروز میدان است که تولید محتوا با کیفیت انجام دهد، میکروفون های یقه ای مورد توجه بلاگر ها و اینفلوئنسر ها در تمامی زمینه ها بوده است. رسایی صدا می تواند تاثیر گذاری گفتار را تا ده ها ولو صد ها برابر افزایش دهد. پس اگر در عرصه تولید محتوا نیز فعالیت دارید، بهتر است بدانید که این محصولات کمک کننده حالتان خواهند بود. همین حالا می توانید در سایت تصویر گستر برای سفارش، خرید و دریافت این محصولات اقدام فرمایید.

 

میکروفون بویا

میکروفون بویا از جمله محصولات برند بویا هستند که در انواع و قیمت های مختلف با کاربری های متفاوت برای کاربران عرضه شده است. در طی این دو سال اخیر نام این برند زبان زد افراد حرفه ای و آماتور در زمینه صدا است. چرا که بویا توانسته دو نیاز اصلی کاربر را یعنی کیفیت عالی و قیمت مناسب با محصولات خود به طور کلی برطف سازد. همین موضوع سبب شده که این برند در فاصله زمانی بسیار کوتاه به موفقیت های جهانی دست پیدا کند.

میکروفون بویا همانطور که گفته شد در اواع مختلف به عرضه رسید تا بتواند به نیاز تمامی کاربران در حیطه های مختلف صدا برداری و … پاسخ کامل دهد. میکروفون یقه ای، میکروفون شاتگان، بیسیم و …. از محصولات این برند میباشند که هر کدام از آن ها نیز بر حسب قابلیت ها خود به نوع های متفاوت تقسیم بندی میشوند. لازم به ذکر است که محصولات این برند تحت استاندارد های روز جهان طراحی و ساخته میشود.

۲۵ مرداد ۰۰ ، ۲۰:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at

دو تا از بهترین دوربین های عکاسی دنیا

 

دوربین عکاسی کانن

کانن یکی از شناخته شده ترین برندهای دنیا در حوزه ی تولید دوربین های عکاسی و فیلمبرداری است. بی شک نام این برند بیش از نام هر محصولی در این حوزه به گوش شما خورده است

هنگامی که شخص قصد خرید کردن از یک برند مطرح را دارد دیگر نیازی به داشتن نگرانی و تحقیق و بررسی بسیار ندارد. چرا که می داند محصولی با کیفیت و مناسب خریداری کرده است. نمی توان دوربین عکاسی کانن را حتی میان رده دانست. دوربین عکاسی کانن کاملا پرچم دار بوده و اگر تفاوت سلیقه افراد را در میان دوربین هایی همچون کانن و نیکون (نیکن) در نظر نگیریم می توانیم بگوییم روی دست ندارد و حتی اگر بهترین نباشد، از بهترین هاست. پس می توان با اطمینان خاطر آن را خریداری نمود

اگر آتلیه دارید و یا عکاسی شغلتان است نیز باید بیش از هر کس دیگری بدانید که دوربین عکاسی کانن انتخاب بسیار خوب و مناسبی برای شماست. از کیفیت لنز آن و توانایی بالای ثبت هر نوع عکسی از آن بی شک با خبر هستید. پس می توانید با توجه به نیاز های خود یکی از انواع دوربین های موجود در آوا تصویر را خریداری نمایید.

 

دوربین گوپرو

دوربین گوپرو که قطع به یقین نام آن را شنیده اید از پرچم داران دوربین های حرکتی (اکشن کمرا می باشد) از میزان خرید و فروش دوربین گوپرو در بازار می توان به محبوبیت آن پی برد. باید بدانید که تفاوت این دوربین ها با دوربین های معمولی آن است که می توان از دوربین گوپرو در هر کجا که می خواهید استفاده نمایید. مهم نیست در کوه هستید، میان جنگل یا در اعماق اقیانوس و یا… این دوربین ها در کنار شما هستند.

به طور کلی و به طور معمول اکشن کمرا های موجود در بازار را می توان در سه مدل جعبه ای، مکعبی و گلوله ای دسته بندی نمود. که هر کدام ویژگی ها و زیبایی خاص خود را دارند. اما آنچه کاملا مشخص و واضح است، آن است که با هر آپدیت و محصول جدید ویژگی های مثبت و امکانات بیشتری به این دوربین ها اضافه می شوند. به طور مثال استحکام آن ها زیاد شده، ضد آب بودن آن ها درصد بیشتری پیدا کرده و…

۲۵ مرداد ۰۰ ، ۲۰:۲۱ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at

از طلاق تا گرفتن حضانت فرزند توسط مادر

 

مشاوره طلاق

مسئله طلاق از جمله مسائلی است که ممکن است برای هر فردی اتفاق افتد. افراد در صورتی که با این شرایط مواجه شوند معمولا به دنبال شخصی هستند که مشاوره طلاق را با وی انجام دهند.

 

انواع روش های طلاق

طلاق توافقی : ساده ترین شکل طلاق است و زمانی رخ می دهد که زن و مرد هر دو درباره جدایی نظر موافق داشته اند و ادامه زندگی برای هیچ یک از آن ها قابل انجام نباشد. این نوع طلاق برگرفته از اختیار مرد برای طلاق است که معمولا نسبت به دیگر انواع روش ها مشکلات کمتری را در پی دارد.

طلاق به خواست مرد: این نوع طلاق ناشی از اختیار مرد درباره طلاق است.

طلاق از سوی زوجه : این مورد تنها زمانی امکان پذیر است که زن یکی از شرایط ضمن عقد را داشته باشد.

در تمام موارد ذکر شده بهتر از پیش از انجام از مشاوره طلاق بهره بگیرید.

 

نمونه دادخواست مهریه

مهریه یکی از ملاک هایی است که در قانون برای پشتیبانی از حقوق زن قرار گرفته است که بدین ترتیب زن می تواند نسبت به باز پس گیری حق خود که همان مهریه است اقدام کند.

برای مطالبه مهریه می بایست نمونه دادخواست مطالبه مهریه به دادگاه محل سکونت یکی از طرفین ارائه شود تا نسبت به بررسی آن اقدام شود. بسیاری از افراد اقدام به گرفتن مهریه بعد فوت همسرشان می‌کنند که دارای شرایط و قوانین خاص خودش است و بهتر است با وکیلان مجرب در این زمینه مشورت کنند. به طور کلی افراد در موقعیت های گوناگونی اقدام به دادخواست طلب مهریه می کنند که انواع این دادخواست ها در ادامه آورده شده است.

در نوشتن دادخواست مهریه رعایت برخی نکات جزئی و اصلی بسیار قابل توجه و مهم است. از این رو ادبیات و نوشتن دادخواست مهریه اهمیتی دو چندان می یابد. برای ارائه دادخواست مهریه می توانید از نمونه های زیر کمک بگیرید و یا در صورتی که مورد شما جزئیات و نکات بیشتری را در برمی گیرد با مراجعه به وکیل مهریه از وی برای نگارش آن کمک بگیرید.

 

شرایط گرفتن حضانت چیست ؟

از آنجایی که متاسفانه چند سالی است در ایران آمار طلاق روز به روز در حال افزایش است مسئله شرایط گرفتن حضانت فرزندان بعد از جدایی  والدین مطرح میشود.

با توجه به اینکه می دانیم فقدان یکی از والدین برای کودک چقدر میتواند سخت و طاقت فرسا باشد و قربانیان اصلی در طلاق و جدایی یک زوج فرزندان آنان هستند و آنها بیشترین آسیب را میبینند و این کمبود روحی باعث میشود پروسه سرپرستی و تربیت کودک حساس تر شود .

البته قانونگذار سعی دارد قوانین را به صورتی تدوین و اصلاح کند که کودک در کنار مادر بماند بدون اینکه مادر بخواهد بخاطر گرفتن حضانت فرزندش از تمامی حق وحقوق طبیعی خود بگذرد .

زیرا که برای همه ما به طور کامل روشن است که مادر بهترین پناهگاه برای مشکلات روحی ، جسمی و روانی فرزندش می باشد

۲۵ مرداد ۰۰ ، ۱۶:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at

معرفی تجهیزات دندانپزشکی برای مطب دندانپزشکی

 

بهترین رادیوگراف دندان پزشکی چه مارکی است؟

رادیوگرافی Ardet Orix 70 سیستمی است که تمام جزئیات فنی و طراحی آن مطابق با قوانین بین‌المللی IEC و دستورالعمل EC می‌باشد.

این رادیوگرافی AC از نوع رادیو لیزر معمولی بوده و برای پروسه‌های داخل و خارج دهانی استفاده می‌شود که با هر نوع فیلم گرافی سازگار است.

فیلم آنالوگ و سیستم‌های دیجیتال مدرن ممکن ساخته است که باعث فروش زیاد آن در سطح جهان شده است.

این دستگاه علاوه بر ثبت تصاویر با رزولوشن عالی و کنتراست بالا، پر قدرت و قابل اعتماد نیز می‌باشد

که خرید محصول را با توجه به قیمت مناسب آن توجیه میکند.

 

سنسور RVG دندانپزشکی :

رادیوگرافی دیجیتال روشی برای نمایش تصاویر رادیوگرافی با استفاده از یک سنسور تشکیل شده از قطعات الکترونیکی است.تصویر ظاهر شده به کمک این سنسور بر روی سیستم کامپیوتری مشاهده و ذخیره می‌شود.

سنسور RVG دندانپزشکی REMEDI ساخت کشور کره است و دارای نرم افزار ویرایشگر تصاویر و همچنین قابلیت بزرگنمایی ، 3 بعدی سازی ، اطلاح تصاویر و نمایش 3 ثانیه ای تصویر را دارد

 

فسفرپلیت دندان پزشکی

فسفرپلیت اسکنر Phosphor Plate Scanner یکی از دستگاه‌های تصویربرداری دندانپزشکی است که نسبت به سنسورهای RVG امکانات بیشتری را برای کاربر فراهم می‌کند. پشتیبانی از سایزهای مختلف فیلم، انعطاف پذیری پلیت‌ها، عمر مفید بسیار بالا و… از جمله ویژگی‌های این دستگاه‌ها است. این امکانات معمولا با قیمت بسیار بالایی همراه است. به طور معمول قیمت دستگاه‌های فسفرپلیت اسکنر حدود 3 تا 4 برابر سنسورهای RVG است ولی امروز قصد داریم یکی از دستگاه‌های فوق العاده پیشرفته که قیمت بسیار رقابتی‌ای نیز دارد را معرفی کنیم: iScan از کمپانی خوش‌نام وودپیکر.

کمپانی وودپیکر، با 30 سال تجربه تولید، گسترش و نوآوری در زمینه محصولات دندانپزشکی این بار سراغ تصویربرداری دیجیتال و به طور خاص فسفرپلیت اسکنر رفته. با ثبت 79 اختراع بین‌المللی، صادرات به 134 کشور دنیا از جمله آمریکا، کشورهای اتحادیه اروپا، روسیه و… و اخذ مجوزها و استانداردهایی از قبیل FDA آمریکا، TUV آلمان،  ISO13485:2012/AC201وISO 9001: 2008، به جرات می‌توان گفت که وودپیکر تا اینجای کار به خوبی در مسیر نوآوری حرکت کرده.

جهت اطلاعات اشنایی و اطلاعات بیشتر درباره فسفرپلیت وودپیکر WOODPECKER iScan می توانید به سایت اول دنتال سر بزنید.

۲۵ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at

بهترین شامپو برای حیوانات خانگی چیست

 

بهترین شامپو برای گربه چیست ؟!

برای پی بردن به جواب این سوال لازم است درباره ی نژاد های گربه و ویژگی های گربه ای که نگهداری میکنیم اطلاعات کافی داشته باشیم. به طور کلی و برای خرید بهترین شامپو گربه بهتر است بدانید که گربه ها از نظر جنس و تراکم مو و ضخامت پوست به چند دسته تقسیم میشوند.

دسته اول: گربه هایی با تراکم و ضخامت مو بالا همچنین پوستی مقاوم و ضخیم مانند : اسکاتیش فولد

دسته دوم: گربه هایی با موهایی متراکم و نازک و پوستی حساس مانند : پرشین کت

دسته سوم: گربه هایی با پوشش مویی نازک و مو هایی بلند مانند : بریتیش لانگ هیر

و….

 

پس همانطور که مشاهده کردید به دلیل تفاوت ها موجود بین نژاد های مختلف بهتر است برای هر گربه از شامپو مخصوص خودش استفاده کرد! و ما باید درباره ی حیوان خانگی خود اطلاعات کامل داشته باشیم تا بتوانیم بهترین شامپو و موارد این چنین تهیه کنیم.

 

بهترین شامپو سگ

در انتخاب و خرید بهترین شامپو سگ، باید به این نکته توجه داشته باشید که نوعی از شامپو را برای حیوان خانگی خود انتخاب کنید که از عطرهای خشن و مواد نامناسبی ساخته نشده باشند. از طرفی هم، شما به عنوان مالک و صاحب حیوان خانگی خود، مسئول نظافت و استحمام سگ تان هستید. یک حمام مناسب با شامپوی مرغوب سگ به تمیز و مرطوب نگه داشتن پوست و کت سگ شما کمک می کند. نوع شامپویی که برای سگ خود استفاده می کنید، سهم زیادی در حفظ سلامت مطلوب پوست و کت حیوان خانگی شما دارد.

استحمام منظم سگ به تمیز، سالم و مرطوب نگه داشتن پوست و کت حیوان خانگی شما کمک می کند. شامپوهای سگ به گونه ای ساخته شده اند که پوست حساس سگ را ملایم و خوشبو کنند. این در حالی است که بسیاری از افراد از شامپوی انسانی برای سگ های خود استفاده می کنند. اما این محصولات می توانند به پوست سگ آسیب برسانند. حتی ممکن است پوست آنها را در برابر مشکلاتی مانند پوسته پوسته شدن پوست و عفونت ها آسیب پذیر کنند. بهترین شامپوی سگ، شامپویی است که مخصوص سگ ها تهیه شده است.

یکی از سایت هایی که می توانید با خیال راحت خرید کنید ایت پت شاپ هست

۲۰ مرداد ۰۰ ، ۲۱:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at

وکیل باتجربه لازم داری؟؟

 

وکیل مطالبه وجه چک

 

همه ما با اسنادی مثل چک و سفته سروکار داشته‌ایم و از اهمیت ان در زندگیمان تا حدودی باخبر هستیم. شاید کمی برایتان عجیب یا حتی غیرواقعی به نظر برسد اما به جرات می‌توان گفت، یکی از پرشمارترین دعاوی مطرح شده در مراجع مختلف دادگستری در ارتباط با اسنادی چون چک و سفته می‌باشد.

اما به نظر شما علت آن چیست؟ چرا بسیار پیش می‌آید که افراد بر سر صدور چک یا دریافت آن از شخصی به مشکل برمیخورند؟

بله درست است. عدم آگاهی از بسیاری از قوانین و مقررات مرتبط با اسناد می‌تواند، بالاخره در جایی گریبانگیر ما شود. یکی از متعددترین دعاوی مربوط به چک نیز مطالبه وجه چک می‌باشد که در اینصورت، لازم است از یک وکیل مطالبه وجه چک برای حل مشکل استفاده کرد.

چنانچه در خصوص مطالبه وجه چک و سفته و سایر دعاوی مرتبط با آن، مشکلی برایتان پیش آمده یا نیازمند دریافت مشاوره‌های تخصصی در این حیطه باشید، بهتر است از یک وکیل خبره و متخصص مطالبه وجه چک و سفته بهره ببرید

 

وکیل تصرف عدوانی

همان‌طور که می‌دانید، مسایل حقوقی و قضایی دارای پیچیدگی‌ها و همچنین اصطلاحات خاص مربوط به خود می‌باشد که گاهی تنها شخص وکیل یا متخصص در مسایل حقوقی از آن مطلع می‌باشد.‌ به همین علت صراحتا لازم است که هر شخصی جهت انجام امورات مختلف پرونده و روند دادرسی خود، حتما از یک وکیل خبره و کاردان دادگستری یا مشاور متخصص حقوقی بهره ببرد.

دعاوی ملکی همچون سایر دعاوی مطرح شده در مراجع قضایی دارای پیچیدگی‌های مختص به خود بوده و علاوه‌بر آن انواع مختلفی را شامل می‌شود. تصرف عدوانی نیز یکی از دعاوی مربوط به امورات ملکی می‌باشد که پیگیری روند دادرسی آن نیازمند بهره‌گیری از یک وکیل تصرف عدوانی است.

چرا که در غیر اینصورت با ناآگاهی به قوانین و مسایل مربوط به آن،‌علاوه‌بر مواجه شدن با مشکلات بیشتر و صرف هزینه‌های بسیار، حتی گاهی فرد نمی‌تواند به حق و حقوق قانونی خود نیز دست پیدا کند. دعاوی ملکی نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشند.

 

وکیل امور کیفری

دعاوی مطرح شده در مراجع قضایی به دو دسته حقوقی و کیفری تقسیم می‌شوند. دعاوی حقوقی و کیفری از جهات مختلف با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند از جمله؛ نحوه شکایت، دادگاه صالح به رسیدگی،‌ روند دادرسی و…. اگر بخواهیم به طور کلی و عامیانه بگوییم، هرگونه اموری که نشأت گرفته از جرایم و مجازات‌ها باشد و به موجب آن جان، مال و آبروی شخصی به خطر بیفتد، دعوا از نوع کیفری می‌باشد. دعاوی کیفری به انواع مختلفی تقسیم شده و رسیدگی به این گونه دعاوی، مراحل و روند دادرسی مربوط به خود را به دنبال دارد. جهت حل‌وفصل امور کیفری به جهت اهمیت خاصی نیز که به همراه دارد، قطعا ضروری است که از یک وکیل خبره کیفری استفاده شود.

۲۰ مرداد ۰۰ ، ۱۸:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at

گرفتن نوبت مشاوره

 

مشاور روانشناسی نوجوان، افسردگی در نوجوانان

افسردگی یکی از مشکلات جدی دوران نوجوانی و بلوغ است. افسردگی در نوجوانان به سختی تشخیص داده می‌شود. چرا که این دوران همراه با تغییرات خلقی زیادی است که ممکن است با علائم بیماری اشتباه گرفته شوند. در صورتی که افسردگی در نوجوانان درمان نشود، باعث ایجاد مشکلات جدی‌تر مانند انحرافات جنسی، خودآزاری و خودکشی می‌شود. برای حل این مشکلات باید والدین بتوانند احساسات نوجوان را درک کرده و از او انتقاد نکنند. روانشناس نوجوان و روانشناس نوجوان خوب در تهران به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین راه برای مقابله با فرزند نوجوان‌تان و تمایلات او را یاد بگیرید.

 

مشاجرات و دعواها در مشکلات زناشویی :

یکی دیگر از اقسام رابطه زناشویی مشاجرات و دعواهای میان زن و شوهر می باشد. دعوای میان زن و شوهر یک امر بدیهی است و ممکن است در طول زندگی مشترک به وفور اتفاق بیفتد. این دعواها می تواند از تفاوت در سلیقه و یا فرهنگ زن و شوهر نشات بگیرد.

روانشناسی مشکلات زناشویی میان زوجین که زیرمحموعه ای از روانشناسی مشکلات زناشویی محسوب می شود با بررسی جوانب مختلف علل این مشاجرات و انواع آن ها در برطرف کردن این کشمکش هایی که میان زن و شوهر وجود دارد تاثیر به سزایی از خود برجای می گذارد.

اصولا دعوای میان زن و شوهر و قهر بین آن ها نباید برای مدت طولانی به طول بینجامد ، لذا توصیه می شود یکی از زن و شوهر پا پیش بگذارد و با یه عذرخواهی ساده به این ماجرا فیصله دهد تا نطفه اش وقتی تازه است از بین برود و در آینده به بحث و مشاجره های جدی تبدیل نشود. در اینصورت پایه های خانواده مستحکم تر می شود. اما اگر این قهر و دعوا به طول بینجامد و هریک از آن ها هیزم به آتش آن اضافه کند ممکن است این مشاجرات جدی شده و در نهایت به طلاق بینجامد

اگر قرار است در آینده ای نزدیک ازدواج کنید احتمالا دارید روزهای پر از استرسی را تجربه می کنید. ازدواج یکی از مهم ترین تصمیم هایی است که هر شخص در طول زندگی اش می گیرد بنابراین باید بدانید که استرس شما طبیعی است. مشاوره استرس قبل از ازدواج به شما کمک می کند تا علت استرس تان را بشناسید و بتوانید با آن مقابله کنید.به هر حال باید متوجه این موضوع باشید که ازدواج یک موقعیت کاملا استرس زا است. عوامل مختلفی مانند مسائل خانوادگی، دغدغه های مالی یا مسائل جنسی باعث نگرانی زن و مرد می شود. در اچنین شرایط ، برخورد مناسب و منطقی با این موارد، اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل است که مشاوره استرس قبل از ازدواج باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

دریافت نوبت مشاور

مشاوره یکی از مهم ترین بخش های اختیاری اما واجب کفایی موجود در زندگی هر فرد است ، گرفتن نوبت مشاوره می تواند افراد را از ناکامی ها  رهایی بخشد و آنان را به سمت مهم ترین هدف زندگی که همان زندگی کردن است سوق دهد . افراد می توانند با دریافت نوبت مشاوره خود را در مسیر زندگی و روان سالم هدایت نماید .

۱۹ مرداد ۰۰ ، ۲۰:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at