سایت موزیک

موزیک های جدید و خاطره انگیز

۸ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

لوله های پنج لایه

یکی از انواع اتصالات مهم در سیستم لوله کشی ها به حساب می آید. در واقع اتصالات پنج لایه به سه دسته اصلی تقسیم می شوند که یکی از آن ها اتصالات پرسی لوله پنج لایه است. این دسته از اتصالات هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و هم طراحی ساده و در نتیجه نصب راحتی دارند. در واقع مکانیسم نصب در اتصالات مربوطه شامل پرس شدن حلقه بر روی لوله می باشد. که پرس آن توسط یک دستگاه پرس مخصوص صورت می گیرد. این اتصالات دارای آج هایی می باشند که در هنگام پرس شدن حلقه بر روی لوله فیکس می شوند. همچنین اورینگ های قرار گرفته در کنار آج ها موجب آب بندی و دوام هرچه بیشتر لوله ها می گردند.

لوله های پنج لایه انواع مختلفی دارند. در نظر عموم افراد لوله پنج لایه همان لوله پنج لایه پکس PEX می باشد. اما پیش از توضیحاتی در مورد لوله پنج لایه پکس PEX بهتر است درباره نحوه تولید و ساخت خود لوله های پنج لایه صحبت کنیم و تاریخچه آن را بدانیم. در ابتدایی ترین حالت ممکن لوله های مسی و گالوانیزه ( یا همان به اصلاح عامیانه و عامه مردم لوله های فلزی ) برای تاسیسات و اتصالات استفاده می شد. اما با توجه به معایب فراوان آن، به شکلی عمده تغییر کرده و دگرگونی در مواد ساخت این لوله ها استفاده شد. از معایبی که باعث تغییرات نوع و مواد سازنده این لوله ها شد، آن است که : از طول عمر بسیار پایینی بر خوردار بودند. به سادگی از بین می رفتند. زنگ می زدند و به مدت زمان کوتاهی طول عمر مفیدشان را کرده و از دست می رفتند. پس متخصصان بر آن شدند که این مشکل را حل کرده و دست به ساخت نوع جدیدی از لوله ها زنند که به هیچ عنوان آسیب ندیده، طول عمر پایینی نداشته و به سادگی نیز از بین نرود. سر انجام این تلاش، آن شد که لوله ها را از جنس پلیمر ساخته و با پلیمر به بازار عرضه نمایند. با مرور زمان و گسترش این حوزه و پیشرفت تحقیقات، مطالعات گسترده تری جهت تولید نسلی جدید از لوله های پلیمری مرکب آغاز شد و با این پیشرفت لوله های پکس و یا همان لوله پنج لایه پکس PEX تولید شدند. لوله پنج لایه پکس PEX نحوه ساخت جالبی دارد، از دولایه اند و این ارتباطی با نامشان ندارد. به عبارتی آنها از دو لایه از مواد PEX در داخل و خارج لوله تشکیل شده اند همچنین یک لایه ورق آلومینیوم نیز در ساخت آن به کار می رود

۳۱ شهریور ۰۰ ، ۱۶:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at

تصرف در ملک مشاع (شکایت از جرم تصرف ملک مشاع چگونه است؟)

ملک مشاع به چه ملکی گفته می شود؟

اکثر افراد صاحب ملک و املاکی می باشند که به صورت قانونی در تصرف آن ها قرار دارد. اما گاهی ممکن است یک فرد برای اینکه بتواند صاحب ملکی شود نتواند آن را با هزینه خود خریداری کند و با فرد دیگری شریک شود.
برای مثال فرد می تواند سه دنگ خانه را خریداری کند و سه دنگ‌ دیگر را نیز شریک‌ او خریداری خواهد کرد. چنانچه ملکی در مالکیت دو یا چند نفر باشد و این افراد با شراکت یک دیگر صاحب آن شده باشند به آن ملک، ملک مشاع می گویند.

شکایت از جرم تصرف ملک مشاع چگونه است؟

اگر در یک ملک مشاع تصرفی صورت بگیرد چه به صورت عدوانی باشد و چه یکی از شرکا تصرف ایجاد کند مالکان دیگر می توانند از فرد مجرم شکایت کنند. از آنجایی که تصرف نمودن در ملک مشاع افراد باعث از بین بردن حقوقشان می شود قانونگذار این اجازه را داده است که بتوان از فرد تصرف کننده در دادگاه شکایت کرد.

برای فروش ملک مشاع چه راهکارهایی وجود دارد؟

با توجه به مشکلات ذکر شده باید بدانیم که تمام مالکان می توانند اقدام به فروش و اجاره سهم خود کنند. این در حالی است که اگرچه سهم فروش رفته است اما تصرف مادی در آن بابد با اذن دیگر مالکین صورت گیرد. در واقع بدان معناست که فروش ملک نوعی از تصرف حقوقی است که به خریدار اجازه تصرف مادی تا رضایت دیگر مالکین نباشد را نمی دهد.

مجازات تصرف ملک مشاع

جرم تصرف ملک مشاع از جمله جرائم قابل بازگشت به حساب می آید. این جرم علاوه بر اینکه باعث صدور قرار رفع تصرف می گردد شامل مجازاتی نیز می شود و با مجرم مطابق قانون برخورد می شود.

ملک مشاع غیرقابل افراز

در برخی از موارد پس از مراجعه به اداره ثبتی مورد نظر ملک غیرقابل افراز تعیین می شود، در این صورت متقاضی ناچار است با استفاده از گواهی که نشان دهنده افراز ناپذیری ملک است به همراه سایز مدارک مورد نیاز دادخواستی را مبنی بر درخواست فروش ملک را به دادگاه حقوقی حوزه ملک ارسال کند.

با توجه به مدارکی ارسال می شود پرونده ای برای ملک مورد نظر تشکیل داده خواهد شد که دادگاه دستوری مبنی بر فروش را خواهد داد و در انتها مدیر اجرا با توجه به قوانین حاکم اقدام به فروش یا مزایده ملک مشاع مورد نظر خواهد کرد.

خلع ید از ملک مشاع یعنی چه؟

بحث خلع ید، بحثی است که مقصود از آن رفع تصرف غاصبانه  و تصرفی است که بدون اجازه مالک ِ ملک، بر آن تسلط یافته است.

دعوای خلع ید در دو صورت ایجاد میشود. صورت اول مربوط به مواردی است که فرد تصرف یافته از ابتدای تصرف بدون اجازه مالک، ملک او را تصرف کرده باشد و حالت دوم مربوط به مواردی است که تصرف شخص ابتدا با اجازه مالک شروع شده است اما در آخر  بدون اجازه او ادامه پیدا کند.

در املاک مشاع دعوای خلع ید وقتی به وجود می آید که یکی از مالکین یا مستاجرین او بدون اجازه بقیه مالکان در فضای مشاع عملیاتی انجام دهد؛ برای نمونه در حیاط یک ساختمان مسکونی قسمتی برای نگهداری مرغ و خروس تهیه کند.

تفاوت افراز با تفکیک ملک مشاع

 

تفکیک ملک مشاع

تفکیک ملک مشاع و افراز از نظر ظاهری و ماهوی اختلافاتی با هم دارند که در ادامه بحثمان به آنها می‌پردازیم. در تفکیک ملک مشاع وجود حالت اشاعـه ضروری نیست و ملک با دارا بودن مالک واحد می‌تواند تفکیک شود؛ ولی در افراز داشتن حالت اشاعه، به معنیِ مالکیت بیش از یک فرد ضرورتاً باید وجود داشته باشد. در تفکیک توجه داشتن به میزانِ قدرالسهم مالکان در کل ۶ دانگ ضرورتی نداشته و پس از تفکیک ملک مشاع موقع تنظیم تقسیم‌نامه، رعایت کردن حقوق و سهم هر یک از مالکین مشاع مطرح می‌گردد که با توافق یکدیگر به کسری و زیادت یا صلح و هبه رفتار خواهد شد.

ولی در مقوله‌ی افراز رعایت سهم معادل حصۀ هر یک از مالکین مشاعی ضروری نیست و اگر این رعایت در ملک به دلایلی با توجه به تصرف شرکا یا دلیل دیگر میسور نبود، باید تعدیل صورت بپذیرد و قیمتِ میزان اضافی ملک، که در سهم شریک قرار دارد، تقویم و در صورت‌مجلس افراز منظور شود.

۲۳ شهریور ۰۰ ، ۱۸:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at

رینگ لایت

 

بازار خرید و فروش و استفاده از رینگ لایت این روز ها بیش از هر زمان دیگری داغ است. محال است کسی در اینستاگرام و دیگر بخش های سوشال مدیا فعالیت داشته باشد و رینگ لایت نداشته باشد. اگر بخواهیم به صورت کاملا مبتدی در مورد رینگ لایت صحبت کنیم می توانیم لغات آن را به دو بخش تقسیم کرده و ترجمه نماییم. رینگ به معنای حلقه و لایت به معنای نور و روشنایی و چراغ و… به کار می رود. در نتیجه این موارد حتی اگر رینگ لایت را تا به حال از نزدیک هم ندیده اید می توانید تصوری داشته باشید از یک حلقه ای که دور تا دور آن نورانی می باشد. این نورانی بودن توسط چراغ های کوچک LED ساخته می شود که دور تا دور و اطراف این حلقه را در بر گرفته است.

به هنگامی که افراد عکاسی پرتره را با این محصول انجام می دهند، زیبایی و روح تازه ای در سوژه می دمند. چرا که کچ لایت  یا بازتاب گردی نور در گردی چشمان شخصی که سوژه هست نتیجه فوق العاده ای را در بر دارد.

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چرا رینگ لایت ها به صورت دایره ای عرضه می شوند و دلیل انتخاب این شکل هندسی چیست؟

حقیقت آن است که برای آن که این رینگ و حلقه بتواند منطبق به روی لنز دوربین شود، چنین طراحی گردیده است. برای این مصلحت اندیشی و چاره اندیشی فوق العاده بهترین نوع نور پردازی برای لنز دوربین همین محصولات است.

قیمت بسیار مناسب به همراه کاربرد بسیار بالا باعث فروش روز افزون ring light شده است. گرچه این محصول را می توان به نسبت کاربرد آن ارزان دانست اما به هر حال بیش از هر چیزی می تواند برای اشخاص کاربردی باشد. البته که در هر کجا نمی توانید محصولی با کیفیت مناسب را، ارزان تهیه کنید. اما آوا تصویر شما را در این امر یاری می نماید.

در واقع اگر قصد تولید محتوا دارید و می خواهید در فضایی چون اینستاگرام و فیسبوک و تیک تاک عکس ها و فیلم هایی را به اشتراک بگذارید به این محصول نیازمند هستید و اگر قصد دارید عکاسی حرفه ای را تنها برای خود انجام دهید نیز، می توانید با استفاده از رینگ لایت کیفیت آن را بالا ببرید چرا که می دانید بهترین عکس ها هستند که می مانند ولو آن که خود شخص باقی نمانده باشد!

آوا تصویر با وجود رینگ لایت های متفاوتی که دارد، دست شما را در خریداری کردن آن ها باز گذاشته است. برای آن که بتوانید یک محصول خوب را خریداری نمایید باید با اطلاعات و فهم و آگاهی این کار انجام دهید. 

رینگ لایت گوشی Selfie RK-12 مناسب برای استفاده بر روی گوشی های هوشمند می باشد. این محصول را می توان به همراه تمامی گوشی های موبایل استفاده کرد زیرا گیره ی اتصال تعبیه شده بر روی آن قابلیت قرار دادن این محصول را بدون محدودیت فراهم می سازد. نحوه شارژ این رینگ لایت از طریق کابل قرار گرفته در بسته بندی آن صورت می گیرد و در واقع باتری ان داخلی است.

۲۳ شهریور ۰۰ ، ۱۸:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at

بهترین تجهیزات عکاسی

دوربین گوپرو Hero 9

دوربین گوپرو Hero 9 دارای بدنه ای مستحکم تر و مقاوم تر است به همین جهت می توان با خیال راحت از آن در هر شرایطی استفاده کرده چرا که به گفته سازنده این دوربین همانند یک تانک مستحکم است. علاوه بر عکاسی و بدنه ای مقاوم در قسمت فیلمبرداری نیز برای اولین بار این دوربین میتواند ویدئویی با کیفیت 5K با نرخ 30 فریم ضبط نماید. همچنین حالت های مختلف فیلمبرداری و عکاسی نیز در این دوربین قرار گرفته است. پس می توانید هر نوع استفاده ای که می خواهید از یک دوربین داشته باشید را از دوربین گوپرو Hero 9 بخواهید و این دوربین نیز نیاز ها و انتظارات شما را بر آورده نماید.

از نظر ظاهری در اولین نگاه ما شاهده وجود یک نمایشگر دوم در جلوی دوربین خواهیم بود که امکان کادربندی بهتر را به هنگام فیلمبرداری یا عکاسی از خود را فراهم میسازد. لرزشگیر دوربین گوپرو Hero 9 نیز تقویت شده و بهتر از قبل عمل میکند. HyperSmooth 3.0 در واقع یک لرزشگیر دیجیتالی است که این امکان را به شما میدهد تا ویدئویی نرم و بدون لرزشی را ثبت نمایید. علاوه بر استفاده که های فراوان از این دوربین میتوان از گوپرو هیرو 9 به عنوان webcam برای استریم کردن تصویر خود استفاده نمایید.

دوربین گوپرو Hero 9

 

همچنان همانند گذشته میتوان از دوربین گوپرو Hero 9 در عمق حداکثری 10 متر استفاده نمود. این در حالی است که در صورت استفاده از محافظ مخصوص می توان آن را به عمق بیشتری نیز برد. یکی دیگر از ویژگی های این دوربین Power Tools  است. بدین صورت که این دوربین قبل از فشار دادن دکمه ضبط 30 ثانیه قبل از آن را ضبط می نماید تا هیچ صحنه ای را نتوان از دست داد.

دوربین فیلمبرداری بلک مجیک Pocket Cinema Camera 6K

دوربین فیلمبرداری بلک مجیک Pocket Cinema Camera 6K یکی از محصولات جدید کمپانی بلک مجیک است که در زمینه دوربین فیلمبرداری حرفه ای سینمایی فعالیت دارد. نگاه به اندازه کوچک این دوربین نکنید چرا که این دوربین فیلمبرداری کامپکت در دل خود ویژگی هایی به بزرگی یک دوربین فیلمبرداری سینمایی بزرگ را جای داده است. پس می توان یک ویژگی مثبت به ویژگی های این دوربین پیش از آن که بیشتر در ارتباط با آن بخوانید افزود. دوربینی که سایز کوچکی دارد اما به اندازه یک دوربین عکاسی بزرگ سینمایی دارای امکانات و کاربرد های پر اهمیتی ست. همین امر دسترسی و استفاده از آن را تسهیل کرده است. مشخص است که در زمانی که این دوربین سایز کوچک تری دارد، وزن کم تر و سبک تری را نیز در آن شاهد هستیم. در نتیجه بدون شک می توان آن را انتخابی بسیار مناسب برای افرادی دانست که قصد دارند فیلم برداری را با دوربینی کم نظیر، تجربه نمایند.

دوربین فیلمبرداری Black Magic Cinema 6K نه تنها می تواند فیلمبرداری با کیفیت 6K را در اختیار شما قرار می دهد بلکه با بهره بردن از مانت EF کانن می توان از تمامی لنز های محبوب کانن و سری L آن بر روی این دوربین فیلمبرداری حرفه ای بهره برد. 

دوربین فیلمبرداری بلک مجیک Pocket Cinema Camera 6K

 

لرزشگیر دوربین ژیون WEEBILL-S | گیمبال ژیون ویبیل اس

ژیون نام برندی است که این اواخر به دلیل عرضه لرزشگیر ها و گیمبال های فوق العاده برای دوربین و اکشت کمرا ها توانسته جایگاه خود را در بازار این وسایل باز کند. این برند چینی از سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را اغاز کرده و تا به امروز توانسته لرزشگیر های فراوانی را طراحی و تولید کرده است. نام یکی از این لرزشگیر ها گیمبال ژیون ویبیل اس است که به تازگی وارد بازار شده. به طور معمول تنها محصولاتی ترند می شوند و تبدیل به محصولات مطرح می شوند که از کیفیت مناسب و مکفی بر خوردارند. 

لرزشگیر دوربین ژیون WEEBILL-S نسبت به مدل قبلی خود یعنی WEEBILL LAB تا میزان 300 درصد قوی تر شده است و سرعت آن نیز 50 درصد بهتر شده. طراحی این لرزشگیر بسیار شبیه به مدل قبلی می باشد. سه پایه این لرزشگیر که قابلیت جمع شده را دارد و به شکل یک دستگیر می شود در این لرزشگیر می تواند در دو مکان اتصال یابد که یکی همان جای سابق یعنی انتهای دسته و دیگری در میانه دسته به طور عمود. این طراحی باعث شده تا شما کنترل بیشتری بر روی گیمبال ژیون ویبیل اس به ویژه به هنگام فیلمبرداری در زوایای پایین داشته باشید.یک عکاس می تواند اهمیت بسیار بالای لرزشگیر را بداند. مهم نیست مبتدی هستید . یا حرفه ای. برای عکاسی شخصی از دوربین عکاسی استفاده می کنید و یا آتلیه دارید و به عنوان شغل از عکاسی مشغول هستید دریافت لرزشگیر دوربین برای شما امری ضروری ست، اگر می خواهید عکاسی بی نقصی داشته باشید ژیون ویبیل اس همراه شما می شود. شما می توانید با ژیون ویبیل اس کیفیت عکس های خودتان را ده ها برابر کنید. برای سفارش می توانید به تصویر گستر مراجعه کنید

۲۳ شهریور ۰۰ ، ۱۲:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at

تجهیزات مطب دندان پزشکی (سری اول)

ویژگی های شغل دندانپزشکی

دندانپزشک باید تمرکز بالا برای مدت طولانی، هماهنگی خوب بین دستها و چشم ها و مهارت های ارتباطی خوبی داشته باشد. او باید دارای صبر و حوصله زیاد و قدرت بدنی مناسب باشد، گاهی لازم است چند ساعت مداوم روی یک بیمار کار کند.

دندانپزشک باید بتواند به بیماران خود ،به خصوص آنهایی که از دندانپزشکی ترس دارند و همچنین کودکان، آرامش داده و اعتماد و اطمینان آنها را برانگیزد. کنترل درد یکی از مسایل مهم است که دندانپزشک باید بتواند با کمک روش های موجود و مهارت خود ، درد بیمار را کاهش دهد و در صورت لزوم قبل از شروع کار با صبر و لحنی دوستانه، اطلاعات لازم را به بیماران بدهد.

یونیت دندانپزشکی

یکی از مهمترین تجهیزات یک مطب دندانپزشکی یونیت آن است که قلب مطب دندانپزشکی نیز نامیده میشود و به همین دلیل از بسیاری جهات باید برای پزشک و هم برای بیمار متناسب باشد 

اتوکلاو

با دستور اداره کل تجهیزات پزشکی و وزارت بهداشت و درمان وجود دستگاه اتوکلاو در مطب های دندانپزشکی امری مهم و ضروری مطرح شده و حتما باید در لیست تجهیز کردن یک مطب دندانپزشکی قرار گیرد .

کمپرسور

کمپرسور دستگاهی است که برای کار یک یا چند یونیت و تجهیزات دندانپزشکی هوای فشرده و متراکم را آماده‌ی ارسال میکند و استفاده میکند از این رو یکی از اجزای جدانشدنی در مطب دندانپزشکی است .

لایت کیور

دستگاهی است که به وسیله نور فرابنفش مواد ترمیمی دندان را سفت و محکم میکند. به این کار Curing میگویند.پس از قراردادن کامپوزیت در دندانی که قصد پر کردن آن را داریم ، از لایت کیور برای سفت کردن کامپوزیت استفاده میکنیم. لایت کیور با استفاده از نور فرابنفش خود باعث تراکم و فشرده شدن سریع کامپوزیت‌ها میگردد.

 

۱۵ شهریور ۰۰ ، ۱۶:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at

غذا مناسب برای هر یک از نژادهای سگ

غذای خشک سگ  بوش

ابتدا بیایید غذای خشک سگ یا همان چیزی را که به عنوان غذای خشک معروف است و شبیه بیسکویت است و از گوشت مرغ، خرگوش، گاو و ماهی ساخته می‌شود، بشناسیم. همچنین این نوع غذا شامل بسیاری از پروتئین‌ها و ویتامین‌ها مقدار صحیح مورد نیاز حیوانات بدون افزایش یا کاهش آن ترکیب شده است.

غذای سگ بوش دارای مزایای بسیاری است، که ما مهمترین آنها را به شما خواهیم گفت:

  1. غذای سگ بوش حاوی آب نیست، که به ما این امکان را می‌دهد که بدون ترس از خراب شدن آن، تمام روز آن را در ظرف سگ خود قرار دهیم. این یک مزیت مهم برای افرادی است که مجبورند در زمان وعده های غذایی سگ خود را در خانه تنها بگذارند.
  2. برای مدت طولانی بدون نیاز به قرار دادن آن در یخچال نگهداری می شود، بنابراین ما می‌توانیم مقداری از آن را بدون ترس از خراب شدن پس از باز کردن پاکت خریداری کنیم.
  3. غذای سگ بوش از نظر بهداشتی یکی از انواع ایمن غذاهای سگ محسوب می‌شود . زیرا طبق مطالعات و تحقیقات انجام شده روی اجزای تغذیه ای لازم برای سگها به طور خاص برای سگها طراحی شده است. اما در اینجا باید علاوه بر وجود انواع در نظر گرفته شده برای سگ‌های بزرگ و کوچک، به وجود انواع مختلفی از غذای خشک که برای سگهایی که سنین کوچک یا بزرگ هستند در نظر گرفته شده است، توجه کنید.
  4. با از بین بردن پلاک یا لایه انباشته شده بر روی دندانهای سگ شما، از دندان‌های سگ محافظت کند . این ماده نسبت به غذای خانگی حاوی استخوان و طعم دهنده کمتری است که باعث آسیب کمتری به دندان شما می‌شود.

 

غذای سگ  مکسی

مهم نیست که کدام روش را انتخاب کنید، برای تنظیم مقدار غذای سگ خود باید از سیستم  مقیاس وضعیت بدن سگ استفاده کنید. دامپزشک می‌تواند به شما در تعیین وضعیت بدن سگ (BCS) و تعیین کالری مناسب کمک کند.

هر 2-4 هفته وزن سگ خود را بررسی کنید و نتایج را در یک دفترچه یادداشت خصوصی نگه دارید. اگر سگ شما به طور نامناسبی در حال افزایش یا کاهش وزن است، اندازه های وعده سگ خود را به طور مناسب تنظیم کنید. حتماً این تغییرات را با دامپزشک خود در میان بگذارید تا مطمئن شوند هیچ مشکلی در سلامتی سگ وجود ندارد. غذای سگ مکسی از برترین انتخاب هاست

غذای مرغ مفید مخصوص سگ

این نوع غذا با مرغ واقعی به عنوان ماده اصلی آن تهیه می‌شود تا بهترین کیفیت پروتئین برای سگها تامین کند. مواد مغذی موجود در این سگ همچنین سیستم ایمنی سگ را تقویت می‌کند. براحتی هضم و جویده می‌شود. همچنین این نوع غذا حاوی ویتامین‌های لازم سگ شما است. غذای سگ مفید در کنار سگ شماست

 غذای خشک ادی داگ مخصوص سگ‌های بزرگسال

این غذا یکی از بهترین انواع غذای خشک سگ ادی داگ است که در رده ارزونترین غذاهای سگ قرار می‌گیرد، زیرا هم دارای طعم و ارزش غذایی خوبی است. و هم قیمت بسیار مقرون بصرفه ای را نسبت به کیفیت آن دارد. این یک غذای خشک است که از مرغ واقعی تهیه می شود و یک وعده غذایی مناسب است، که از نظر داشتن مواد مغذی غنی از ویتامین ها، مواد معدنی، امگا 3، امگا 6 و سرشار از پروتئین و چربی است. این غذا باعث رشد سریع سگ‌ها می شود، آنها را در برابر بیماری ها محافظت می کند و سلامتی آنها را برای یک عمر طولانی حفظ می کند.

برای خرید غذای سگ ادی داگ میتوانید به فروشگاه ایت پت شاپ مراجعه کنید

۱۵ شهریور ۰۰ ، ۱۶:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at

نحوه گرفتن حکم تخلیه مستاجر

گرفتن حکم تخلیه مستاجر

یکی از متداول‌ترین قراردادهایی که بین طرفین منعقد می‌شود، قرارداد اجاره علی‌الخصوص در منازل مسکونی می باشد. در قرارداد اجاره موجر و مستاجر متعهد به انجام وظایف و اقداماتی در قبال هم می‌شوند و چنانچه هر یک از طرفین یعنی مالک و مستأجر به تعهدات و وظایف خود در قرارداد عمل نکنند، طرف مقابل می‌تواند، اقداماتی حقوقی علیه وی انجام دهد. به طور مثال، اگر مستأجر از پرداخت ماهانه اجاره‌بها منزل امتناع ورزد، موجر حق  اخذ حکم تخلیه منزل را از مراجع قضایی خواهد داشت که بدین ترتیب موجر می‌تواند بصورت قانونی، مستاجر را وادار به تخلیه ملک نماید

عدم انجام تعهد و خسارت ناشی از آن

گاهی شخصی در قراردادی متعهد به انجام کاری می‌شود اما از انجام کار خود سرپیچی می‌کند. معمولاً در صورت ورود چنین اتفاقی، خساراتی به طرف مقابل وارد می‌شود. خوب است بدانید که برای مطالبه خسارت عدم انجام تعهد قراردادی باید شرایط آن نیز موجود باشد. چرا که در غیراینصورت، یعنی در صورتی که شرایط مطالبه خسارت وجود نداشته باشد، طرح دعوای شما مبنی بر مطالبه خسارت بی‌فایده بوده و امکان دریافت آن نیز وجود ندارد و نهایتاً می‌توانید از طریق مراجع قضایی متعهد را به انجام تعهد خود ملزم نمایید.

انتخاب وکیل

لازم است در انتخاب وکیل اطمینان حاصل فرمایید که وکیل شما تجربه و علم کافی برای به دست گرفتن پرونده ی حقوقی شما را داشته باشد. یک وکیل خوب میتواند پرونده ی شمارا در مسیر درست هدایت کرده و در سریع ترین زمان ممکن شما را به نتیجه ی دلخواهتان برساند و بالعکس به دست گرفتن پرونده ی شما توسط وکیل اشتباه میتواند شما را از مسیر مطالبه حقتان منحرف کرده ومانع از احقاق حقتان شود .

در موارد پیچیده تر داشتن یک وکیل متخصص نیز مهم است. اگر مشکل شما برگشت چک و مطالبه مال است باید یک وکیل متخصص در این زمینه بگیرید و اگر مشکل شما بازپس گیری املاک شماست شما به یک وکیل در این حوزه نیاز دارید. البته یک وکیل خوب در تهرانپارس باید درتمامی زمینه های حقوقی، اطلاعاتی داشته باشد ولی علی القاعده  تخصص در یک حوزه ی خاص نیز میتواند لازم باشد .این ویژگی البته مختص یک وکیل پای یک دادگستری است که علم کافی را کسب کرده و تجربه حضور در دادگاه های حقوقی مختلف را دارد در غیر این صورت احتمال شکست شما در دادگاه بالا میرود.

۱۵ شهریور ۰۰ ، ۱۴:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at

درمان در منزل

مشاوره والدین نوجوانان

 

بدون شک یکی از حساس ترین مراحل زندگی هر فردی دوران بلوغ است. از این رو مشاوره والدین نوجوانان اهمیت زیادی پیدا می کند. تغییرات هورمونی، جسمی و روانی این دوره مستلزم مشاوره و راهنمایی های مربوطه می باشد. بهره مندی از خدمات مشاوره والدین نوجوانان کلینیک روان آرام به شما در شناخت نیاز فرزندتان کمک می کند. نوجوانان در این دوره تغییرات زیادی را تجربه می کنند. درک و کنار آمدن با این تغییرات نیازمند مشاوره های روانشناسی لازم می باشد. سلامت نوجوانان در این دوره از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل لازم است که مشاور روانشناس بتواند با نوجوانان متناسب با روحیه حساسی که دارند صحبت کند

 

هوم ویزیت چیست و چه می کند؟

هوم ویزیت طیف وسیعی از خدمات بهداشتی و درمانی را به مددجویان در منزل ارائه می دهد. یکی از مهم ترین خدمات درمانی موجود ارسال مربی است. مربیان روانشناس کودک به عنوان یکی از کادر درمانی و اصلی هوم ویزیت به حساب می آیند. کلینیک روان آرام به عنوان یکی از مراکز فعال ارسال مربی به منزل به شمار می رود. این مربیان در ارتقای مهارت های ارتباطی کودک نقش اساسی ایفا می کنند. تمامی مربی های ارسال شده در شاخه روانشناسی کودک تخصص دارند و از بابت خیالتان راحت باشد

هیپنوتیزم درمانی چیست؟

هیپنوتیزم درمانی یک تکنیک کمکی است که از هیپنوتیزم برای کمک به درمان علائم خاص یا شرایط سلامتی استفاده می کند. هیپنوتیزم درمانی با القای حالت هیپنوتیزمی که با هوشیاری بیداری مشخص می شود، کار می کند که به افراد اجازه می دهد توجه خارجی جداگانه ای را تجربه کرده و بر تجربیات درونی تمرکز کنند. هیپنوتیزم درمانی گاهی اوقات به عنوان بخشی از برنامه درمان فوبیا و سایر اختلالات اضطرابی استفاده می شود.گاهی اوقات برای مدیریت درد، کاهش وزن، ترک سیگار و انواع دیگر برنامه ها استفاده می شود.

هیپنوتیزم درمانی همچنین ممکن است توسط پزشکان و روانشناسان مجاز در درمان بیماری هایی مانند اختلالات اضطرابی، افسردگی، اختلالات خوردن و اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) استفاده شود.
هیپنوتیزم درمانی نیز ممکن است برای تغییر یا کاهش رفتارهای مشکل ساز مفید باشد.به همین دلیل، گاهی اوقات برای کمک به ترک سیگار، کاهش وزن و خواب بهتر استفاده می شود.

 

۱۵ شهریور ۰۰ ، ۱۳:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar at