لنز سیگما Nikon

لنز سیگما 85mm f/1.4 Art Nikon به طور حتم نظر عکاسانی را که عکاسی پرتره علاقه مند هستند را به خود جلب میکند.Sigma 85mm f/1.4 DG HSM Art با عملکرد فوق العاده اپتیکی و دیافراگم بزرگ و بسیاری تکنولوژی ها و خصوصیات دیگر همراه است. لنز سیگما 85 با برخورداری از دیافراگم بزرگ f/1.4 عکسایی با عمق میدان کم و بوکه های نرم و زیبا را به ثبت میرساند.

موتور فوکوس تعبیه شده در لنز سیگما 85mm f/1.4 Art Nikon باعث شده تا همل فوکوس خود کار در این لنز بسار سریع و نرم و با دقته بالا به گونه ای که صدایی از ان شنیده نشود به وجود اید. همچنین وجود رینگ فوکوس خوش دست امکان فوکوس دستی را به کاربران میدهد. وجود دیافراگم مدور 9 تیغه به لنز سیگما آرت 85 میلی متری اف 1.4 مانت نیکون این امکان را میدهد که بوکه های مدور و نرمی را در قسمت هایی که خارج از فوکوس هستند به وجود اورد. از دیگر ویژگی‌های لنز سیگما 85 می‌توان به پشتیبانی از USB Dock سیگما اشاره داشت. از این رو می‌توان توسط این داک، فرم‌ویر لنز را به‌روزرسانی کرده و پارامترهای فوکوس را با دقت بالایی تنظیم نمود. لنز سیگما 85 می تواند یک گزینه خوب برای عکاسان پرتره باشد.

برای اطلاعات بیشتر راجب دوربین لنز سیگما Nikon و خرید میتوانید به سایت تصویرگستر مراجعه کنید

 

لنز Canon 

لنز Canon 85mm f/1.4L یک لنز با قابلیت های فراوان و سریع است که طراحی آن توسط کانن صورت گرفته است.این لنز که یک لنز ثابت تله فوتو کوتاه محسوب میشود برای عکاسی پرتره بسیار مناسب است. لنز کانن 85 f/1.4 برای دوربین های فول فریم طراحی و ساخته شده است اما از آن بر روی دوربین های APS-C نیز استفاده مگردد. فاصله کانونی که بر روی دوربین های APS-C است معادل 136 میلیمتر در دوربین های فول فریم است.

حداقل فوکوس در لنز کانن 85 اف 1.4L IS USM برابر با 85 سانتی متر میباشد و زاویه دید 28 درجه را ارائه میدهد. دیافراگم 9 تیغه این لنز که به صورت مدور چیده شده است می تواند بوکه های زیبا و نرمی را در مناطق خارج از فوکوس بوجود آورد که بر چشم نوازی تصاویر تاثیر بسزایی می گذارد. همچنین دهانه فیلتر این لنز سایز 77 میلیمتر را دارا است به همین جهت اگر فیلتر های متفاوت بر روی لنز به کار میبرید باید از سایز 77 میلیمتری استفاده نمایید. وزن این لنز نیز 950 گرم است.

لنز سونی

لنز سونی FE 85mm f/1.4 GM لنزی فوق العاده برای عکاسی در زمینه پرتره است. این لنز که طراحی و ساخت آن با سونی بوده یک لنز سریع است که در دسته لنز های ثابت تله فوتو کوتاه قرار می گیرد. این لنز یرای دوربین های فول فریم با مانت E ساخته شده است اما از آن می توان در دوربین های APS-C نیز استفاده نمود. فاصله کانونی که این لنز برای دوربین های APS-C ارائه می دهد برابر با فاصله کانونی 127.5 میلی متر در دوربین فول فریم است.

لنز سونی FE 85mm f/1.4 GM با برخورداری از دیافراگم بزرگ با حداکثر گشودگی f/1.4 کنترل خوبی بر عمق میدان به کاربر می دهد. علاوه بر کنترل بالا عمق میدان این دیافراگم در ثبت عکس هایی بی نظیر در نور ضعیف نیز کمک بسیار زیادی می کند.

لنز سونی FE 85mm f/1.4 GM در ساختار اپتیکی خود 11 عدسی را در 8 گروه جای داده است. در بین این 11 عدسی ، سه عدسی ED و یک عدسی XA وجود دارد.وجود این عدسی ها در ساختار اپتیکی این لنز کمک به کاهش خطاهای اپتیکی نظیر Chromatic Aberration ,رنگ های ناخواسته و … کرده و کیفیت و وضوح بالایی را به تصاویر می دهد.

گروه تصویرگستر نمایندگی رسمی شرکت سونی در ایران می باشد که محصولات سونی را با قیمتی مناسب و با گارانتی اصلی  عرضه می نماید.